chłopaki pomocy!
Guest_kosior_*
Napisano Ponad rok temu
ww - 1612 kcal
tłuszcze - 760 kcal
dzienne zapotrzebowanie wyszło mi 2840 kcal
i teraz jak rozmieścić i jakie posiłki w jakich godzinach?? ( tego nie kumam bo tu chodzi o jakies IG)
Napisano Ponad rok temu
produkty z wysokim IG wtedy, gdy potrzebujesz szybko energii, czyli rano po przebudzeniu i w czasie zwiekszonego wysilku, z niskim kazdy inny posilek
Guest_kosior_*
Napisano Ponad rok temu
i jakie posilki stosowac w innych porach ( i ich zamienniki tylko nie zamieniac na odrzywki tylko na inne produkty).
skąd sie dowiem czy dany produkt ma wysokie lub niskie IG ??
Napisano Ponad rok temu
czyli w wysokim IG moze byc po przebudzeniu i po treningu posiłek. jakie to mogą byc posilki podajcie jakies przykłady ( bo jestem zielony w sprawach odzywiania)
po treningu to wegle proste czyli: carbo, banany, miod czy huj wie co jeszcze ;p
a z rana to musi byc troche bialka tez
Napisano Ponad rok temu
z rana kazde platki z mlekiem beda dobre (IG ponad 80)
ja po treningu biore carbo ale mozesz np bialy ryz jesc, ziemniaki...
a inne posilki to zarcie malo przetworzone czyli brazowy ryz, makaron, chleb, spojrz w tabele i tyle wszystko od IG=55 i mniej bedzie dobre
Guest_kosior_*
Napisano Ponad rok temu
skąd mam wiedziec ile ma byc kcal w posilku przd treningiem albo w drugim sniadaniu (i w innych posilkach)??
Napisano Ponad rok temu
to nie ma znaczenia, rozloz rowno w ciagu calego dniadobra to sprawa IG mamy załatwioną.
skąd mam wiedziec ile ma byc kcal w posilku przd treningiem albo w drugim sniadaniu (i w innych posilkach)??
datulus sie uparles z tym bialkiem a platki co nie maja ? ja tam wale 100g+0,5l mleka i w takim posilku mam 28g bialka i prawie 100g ww
Napisano Ponad rok temu
odrazu po treningu ryz nie bardzo... jak juz to wlasnie carbo albo banan czy cos
Napisano Ponad rok temu