Skocz do zawartości


Zdjęcie

Moje FBW - prośba o ocenę


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

Pablo
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Moje FBW - prośba o ocenę
Witam. Jestem nowy na forum a z siłownią nie mam dużo doświadczenia, więc proszę ludzi lepiej ode mnie obeznanych o ocenę planu fbw, jaki sobie ułożyłem :dance6:. Na celu mam nabycie nieco masy i siły. Mam 22 lata, BMI 20. Więc żeby nie przeciągać:


A
przysiady
wyciskanie na płaskiej
wiosłowanie
podciąganie sztangi wzdłuż tułowia
uginanie ramion ze sztangą
francuskie leżąc
wspięcia stojąc
brzuch

B
przysiady
martwy
wyciskanie - skos w górę ze sztangą
żołnierskie
drążek
pompki na poręczach
wznosy siedząc
brzuch

To jest 2 plan jaki sobie w życiu układam więc pewnie znajdzie się kilka błędów, dlatego proszę o pomoc w poprawieniu go.
Pozdro :nabita:
  • 0

VanDamme

    Doradca

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1982 postów
  • Pomógł: 0
7
Neutralna
  • Lokalizacja:Płd. Wlkp.
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:V
  • Wzrost [cm]:A
  • Biceps [cm] :N
  • Klatka piersiowa [cm]:---
  • Pas [cm]:D
  • Udo [cm]:A
  • Przysiad [kg]:M
  • Wyciskanie [kg]:M
  • Martwy ciąg [kg]:E

Napisano Ponad rok temu

Re: Moje FBW - prośba o ocenę
zachęcam jednak do skorzystania z gotowca jesli chodzi o plan ogólnorozwojowy

http://www.forum-kul...ogolnorozwojowy

wszystko masz tu wyjaśnione co i jak
  • 0

WTF ?

Dołączona grafika


Pablo
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Moje FBW - prośba o ocenę