Skocz do zawartości


Zdjęcie

Niewiem czy moge ćwiczyć(oczy)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

BoB
  • Użytkownik
  • Pip
  • 12 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Niewiem czy moge ćwiczyć(oczy)
Mam wielki problem. Ostatnio byłem u okulisty w sprawie soczewek i wszystko było spoko dopóki nie powiedziałem że ćwiczę na siłowni. Powiedział mi że w moim przypadku jest to zabronione ponieważ mam straszną wadę wzroku (prawe oko -6.5 lewe -6 i astygmatyzm) i przez ćwiczenia mogę stracić wzrok. I nie wiem co robić ćwiczę od 2 lat i nie wyobrażam sobie życia bez nich. Proszę napiszcie mi czy naprawdę mogę stracić wzrok, jeśli tak czy są duże szanse utraty czy tylko jakieś setne procenta i jakich ćwiczeń nie powinienem wykonywać. Jeśli by się udało to proszę jeszcze o jakiś plan treningowy taki dostosowany właśnie do zminimalizowania szansy utraty wzroku (zerwania siatkówki) wolał bym na masę ale na rzeźbę tez może być. Jeszcze tak dodam że mam 17 lat może to też jest ważne. Dzięki z góry.
  • 0

pirat
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 195 postów
  • Pomógł: 0
5
Neutralna
  • Lokalizacja:Cze-wa
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:24
  • Wzrost [cm]:180
  • Biceps [cm] :41
  • Przysiad [kg]:130x6
  • Wyciskanie [kg]:135
  • Martwy ciąg [kg]:150x2
  • Waga [kg]:90

Napisano Ponad rok temu

Re: Niewiem czy moge ćwiczyć(oczy)
Skoro lekarz odradzil treningi to bym tego nie kwestionowal.. oczywiscie mozesz udac sie do innego, potem do innego i jeszcze innego, ale ze wzgledu na straty czasowe, polecam Ci poszukac sobie nowego zajecia :dance6:
  • 0
Sukces leży w nastawieniu.

BoB
  • Użytkownik
  • Pip
  • 12 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Niewiem czy moge ćwiczyć(oczy)
Tylko ja na prawdę nie wyobrazam sobie życia bez ćwiczeń. Może lekarz przesadzał. I czy ktoś mógłby opisać mi dokładnie jak może mi się zerwać siatkówka podczas ćwiczeń ?
  • 0

janu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip