Kondycja
Napisano Ponad rok temu
Mam takie pytanie... ćwiczę od około 3 miesięcy: niektóre ćwiczonka z treningu domatora, kilka z hantlami no i do tego rowerek i 2 ćwiczenia na brzuch...
I tu moje pytania: 1.co najlepiej wpływa na kondycję...? Rower czy bieganie... sądzę iż to prawie to samo lecz wole wiedzieć
2. Czy jeśli ćwiczę 6 Weidera a do tego brzuszki to czy jedno drugiego że tak powiem nie zakłuca??
3.Czy w wieku 14 lat powinieniem ćwiczyć mięśnie grzbietowe czy też nie??
Z góry thx za odp....
Napisano Ponad rok temu
2. bez sensu, rob a6w
3. czemu nie?
Napisano Ponad rok temu
A jeśli mam jedną hantlę 5.5kg i ma po bokach wystarczająco duzo miejsca to moe jej uzywać jako sztangi?? Np. podnoszenie od miednicy do klaty stojąc....
Napisano Ponad rok temu
Thx za odpowiedź Wolałem się upewnić...
A jeśli mam jedną hantlę 5.5kg i ma po bokach wystarczająco duzo miejsca to moe jej uzywać jako sztangi?? Np. podnoszenie od miednicy do klaty stojąc....
jak nie zrobisz sobie krzywdy. a to cwiczenie co chcesz robic to cwiczenie na barki i kaptury jak dobrze zrozumialem
Napisano Ponad rok temu
Jest to trening domowy więc chcę dotrenować większość partii mięśniowych:D:P
Napisano Ponad rok temu
A jak już ktoś będzie odpowiadał to jeszcze jedno to mój dzienny trening domowy:
Pompki:
półpompki 10x2
pompki z oparciem rąk o ścianę, schody i z oparciem nóg o krzesło... serii nie podaje:P
Kilka ćwiczeń z hantlami z 2,3 takie podstawowe na głowne partie mięśni
Nogi:
mechaniczny rower 3x10min
przysiady 3x20
i na dworze częste bieganiny z psem:P
Brzuch:
4 x A6W
Po prostu chcę najbardziej wzmocnić nogi bo ręcę mam dosyć silne...
Jest to tening domowy do tych co się nie pokapowali:D
Napiszcie mi co jeszcze moge dołozyć tylko nie jakieś wyszukane ćwiczenia tylko podstawa!!!
Napisano Ponad rok temu
wzrost: 178
kark: 43,5
Klatka: 107
talia: 74
Ramię: 34
przedramię: 30
talia: 75
biodra: 88
udo: 54
łydka: 37,5
Napisano Ponad rok temu