chcę zacząć od początku
Napisano Ponad rok temu
Nie mam pieniędzy na odżywki, wcale. Na półce w kuchni mam odłożoną kreatynę, ale nie jestem pewien, czy mam ją brać, bo stale muszę pić kawę, żebym nie był śpiący w ciągu dnia. Zwykle śpię wymaganą ilość czasu, ale czasami muszę się uczyć całą noc, gdyż jestem studentem, a wtedy piję duże ilości kawy. Przy okazji, nie wiem, jaką ilość kreatyny wypłukuje kofeina oraz nie wiem, czy ta kreatyna w końcu się nie zepsuje stojąc cały czas na półce. Zamiast kawy kiedyś kupiłem tabletki tauryny, ale nic mi nie pomagały. Nadal je mam. Może teraz opiszę w skrócie swój aktualny trening:
poniedizałek
klatka
biceps
+brzuch
środa
plecy
triceps
+brzuch
piątek
barki
nogi
+brzuch
Zawsze uważałem, że taki trening to za mało ćwiczeń w tygodniu i dlatego prawie nie mam efektów.
Ważę obecnie 79 kg, to trochę za dużo, zaczyna mi się robić brzuch. Na początku przygody z siłownią ważyłem zaledwie 63/64 kg. Mam 180 cm. Nie znam swojej grupy krwi.
Nie wiem, czy mam nadal ćwiczyć tak samo, starając się odżywiać wg odpowiedniej diety, czy coś zmienić w ilości ćwiczeń. Nie oczekuję od Was rozpisania całego nowego planu ćwiczeń, tylko udzielenia mi paru porad. Mam czas max ćwiczyć 4 razy w tyg.
Latem 2007 zamierzam pracować w USA, więc przez ok. 3 mies. nie będę mógł ćwiczyć. Nie wiem, co teraz robić. Czy mam się skupić na lepszej diecie, zachowując taki sam tryb ćwiczeń? Czy wtedy zacznę zauważać efekty ćwicząc zaledwie jedną partię mięśniową raz w tygodniu? Często piję kawę, czy mimo to mam brać kreatynę?
Proszę o poradę
Maciek
Napisano Ponad rok temu
To cos jak karta stałego klienta w burdelu: kiedy chcesz i jak chcesz
rzeźba jest dla pedałów. trza rosnąć, być pierdolnym, wtedy budzi sie szacunek.
a gdy nadejdzie mój czas to jeśli sądzisz że będe siedział i błagał o życie to kurewsko się mylisz
te ściery kiedyś przerobie w młynku do mięsa i posypią sie monety.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu