Skocz do zawartości


Zdjęcie

dodac cos do cyklu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

kamosss
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

dodac cos do cyklu
jestem w czasie pierwszego cyklu. wbilem juz 20 ampulek tescia prolo, wale co 3 dni mam w planie wbic jeszcze 5, ale zastanawiam sie czy nie dorzucic jeszcze kilku ampulek albo zeby cos jeszczze dorzucic, jakis inny srodek.co myslicie?
  • 0

lucas667
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 673 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:sport,muza,gala

Napisano Ponad rok temu

Re: dodac cos do cyklu
ile walisz tego tescia? i na ile masz rozpisany cykl?
  • 0
...i nim w sen zapadne ostatnia rzecz wykonam Panie dzieki za wszystko,misja zakonczona,Amen...!!
--
Powrot

kamosss
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: dodac cos do cyklu
25 ampulek co 3 dni jedna wychodzi 75 dni czyli prawie 11 tygodni
  • 0

tigre0070
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2006 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:Siłownia,Suple,MMA,SAA,GSM...no i moja Pani :-)

Napisano Ponad rok temu

Re: dodac cos do cyklu
kamosss, zostaw tak jak jest...pociągnij tak do końca
  • 0

Bula88
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 365 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:motoryzacja, dupeczki, muza, kulturystyka

Napisano Ponad rok temu

Re: dodac cos do cyklu
kamosss, profil masz aktualny?? ile przyszlo Ci masy i sily ??
  • 0

kamosss
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: dodac cos do cyklu
dobra juz aktualny wiec przyszlo mi 7kg, wycisku nie mierzylem ile przyszlo. to nic nie walic? a moze jednak cos mozna? :hyhy:
  • 0

tigre0070
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2006 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:Siłownia,Suple,MMA,SAA,GSM...no i moja Pani :-)

Napisano Ponad rok temu

Re: dodac cos do cyklu

to nic nie walic? a moze jednak cos mozna?

dobrze bedzie z samą prolką...
  • 0

kamosss
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: dodac cos do cyklu
dobra dzieki za odp :)
  • 0



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019