Czy dobrze Wybieram...
Napisano Ponad rok temu
:-)
Jestem początkujący.
:roll:
Trenuję BOX. Treningi mam 3 razy w tygodniu po 1.5 godz. Oprócz tego skacze na skakance (czw 30 min). Chciałbym zacząć stosować jakieś odżywki które pomogą mi osiągnąć ładną postawe. Zakupiłem juz L-karnityne TRECa, żeby troszke zrzucić . Zastanawiałem się też nad [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]. Ale nie jestem pewien jego działania, dlatego pytam Was na tym forum czy dobrze dobieram odżywki. :PPPP
Co jeszcze mogę zacząć brać aby urosnąć w mięśnie ale żeby nie zaszkodziło to mojemu zdrowiu i było długotrwałe ??
Pozdrawiam ! :cfaniak:
Kamil
Napisano Ponad rok temu
Ale nawet gdy jesteś początkującym - to polecam przede wszystkim Dietę - bo to podstawa. Odżywki to drugo-trzecio rzędna sprawa.
Skup się na diecie, potem pomyśl o odżywkach.
Ps. L-Karnityna - z tego co wiem to na masę nie jest :-)
Ps2. Przenoszę do działu "suplementy"
Napisano Ponad rok temu
Nawet gdyby mnie atakowało miliony ludzi to ja nadal będę trwał przy swoim i udeżał z podwójną siłą
Napisano Ponad rok temu
L-Karnityna wiem ze jest na spalanie tłuszczu i co za tym idzie poprawienie rzeźby ciała.
Od 1999 zaczołem pływać wyczynowo, pływałem przez 4 lata (zdobyłem nawet MIS polski na 400 zm ). Następnie zrezygnowałem z pływania i trenuje BOX od prawie ROKU.
Nie chcę aby jakieś SUPLE źle wpłynęły na mój rozwój bo wiadomo ze jestem teraz w okresie dojrzewania, dlatego przyszło mi do głowy ZMA
Dzięki za rady
Pozdrawiam !
Napisano Ponad rok temu
zrzygnuj z karnityny, a zakup ZMA, bedzie potrzebne w Twoim przypadku, proponuje jeszcze zakup odzywki bialkowej w celu uzupelnienia diety.
Napisano Ponad rok temu
Nawet gdyby mnie atakowało miliony ludzi to ja nadal będę trwał przy swoim i udeżał z podwójną siłą
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu