Skocz do zawartości


Zdjęcie

Amator potrzebuje pomocy. Z hantlami.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

cedziewiec
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Amator potrzebuje pomocy. Z hantlami.

Dzieeeeeeń dobry!

Na wstępie chciałem tylko napomkąć, że przeczytałem parę tematów, ale nie znalazłem w nich satysfakcjonującej odpowiedzi, więc postanowiłem napisać tutaj.

Mam 167 cm wzrostu (jestem niski :( ), i ważę około 67 KG. Nie jestem jakiś gruby, ale patrząc na poprzednie lata (obecnie mam 18 lat) trochę mi przybyło centymetrów w brzuszku. I w cyckach.

 

Chciałbym to jakoś domowymi sposobami załagodzić, naprawić i przy okazji poprawić swoją budowę ciała, bo niestety do nowego roku nie będę miał pieniędzy na siłownie etc. (wiadomo, święta, sylwester). (zresztą, do tak błahych i trywialnych spraw potrzebna jest siłownia?)

 

I tutaj moja prośba do was, jako że jestem totalny amator i nigdy wcześniej nie ćwiczyłem:
Byłby ktoś na tyle miły, by rozpisać mi plan ćwiczeń na klatkę piersiową i brzuch?

Dodam tylko, że mam przeprost łokci, i ćwiczenia opierające się w dużej mierze na obciążeniu stawu łokciowego (np pompki) sprawiają mi wiele bólu. (zwykłe ćwiczenia z hantlami są wporządku - przynajmniej na chwilę obecną).

 

Z góry dziękuję! :)


  • 0

cynek89
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1229 postów
  • Pomógł: 0
59
Dobra
  • Lokalizacja:Płock
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:175

Napisano Ponad rok temu

Re: Amator potrzebuje pomocy. Z hantlami.

Zapraszam tutaj : http://forum-kultury...zaawansowanych/ wystarczy ze troche poczytasz i ulozysz odpowiedni trening pod siebie, bo nikt ci tu gotowca nie wstawi


  • 0
Jedyną Przegraną Jest Rezygnacja, Wszystko Inne Jest Krokiem Naprzód



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów