Witam!  Bardzo prosze o pomoc w ułożeniu diety dla mnie. Od jutra zaczynam brać białko, bcaa z olimpu, tcm 400caps i witaminiki oczywiście. Zamierzam zbudować atletyczną budowe ciała. Kto mi pomoże w ułożeniu diety na mase mięsniową w tym kierunku(sylwetka fitness)?
 Bardzo prosze o pomoc w ułożeniu diety dla mnie. Od jutra zaczynam brać białko, bcaa z olimpu, tcm 400caps i witaminiki oczywiście. Zamierzam zbudować atletyczną budowe ciała. Kto mi pomoże w ułożeniu diety na mase mięsniową w tym kierunku(sylwetka fitness)? Ćwiczę od roku z małymi przerwami. Wzrost 191cm, waga 99kg. Bardzo Proszę o pomoc. Pozdrawiam
 Ćwiczę od roku z małymi przerwami. Wzrost 191cm, waga 99kg. Bardzo Proszę o pomoc. Pozdrawiam 

Dieta, proszę o pomoc.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Poczytaj w dziale dieta i sam coś skleć nikt ci gotowca nie da za darmo  zrób wrzuć a my zrobimy korekte.
 zrób wrzuć a my zrobimy korekte.
Mateusz Pawlak 
Podobne tematy  

| Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
|---|---|---|---|---|---|
| Proźba o pomoc kazdą chętną osobe. Co brać?? | Odżywki i Suplementy | 
 |   
 | ||
| POMOCY | Trening dla początkujących | 
 |   
 | ||
| szybko potrzebna pomoc !!! | Sterydy i Prohormony | 
 |   
 | ||
| Dieta, plan | Trening dla początkujących | 
 |   
 | ||
| Dieta proteinowa - protal | Inne sporty | 
 |   
 | 
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych
 FaceBook
 FaceBook
	10 następnych tematów
- 
			 Dieta na redukcje do oceny-wejdź i zobacz ! Dieta na redukcje do oceny-wejdź i zobacz !- Ponad rok temu 
- 
			 Dieta na mase (wasze sugestie) Dieta na mase (wasze sugestie)- Ponad rok temu 
- 
			 dieta-lekka redukcja dieta-lekka redukcja- Ponad rok temu 
- 
			 Moja dieta+ wasze sugestie/pomoc. Moja dieta+ wasze sugestie/pomoc.- Ponad rok temu 
- 
			 Dieta redukcyjna do oceny oraz kilka pytan Dieta redukcyjna do oceny oraz kilka pytan- Ponad rok temu 
-