Mam nadzieje, ze podziała on jako dodatkowa motywacja dla mnie a cenne rady koleżanek/ kolegów z forum pomogą mi w dotarciu do celu i sprawią, ze siłownia nie będzie tylko przelotną przygoda w moim życiu a raczej stanie się jego elementem.
Kilka info o mnie:
W temacie siłowni, zdrowego trybu życia, odżywiania itp jestem kompletną nowicjuszką.
Moim celem jest po prostu zmiana swojego dotychczasowego trybu życia, poprawienie kondycji, wymodelowanie sylwetki, czerpane przyjemności z tego co robię.
Nie nastawiam się na spektakularne rezultaty, po prostu chce kontynuować to co zaczęłam, bo aktywność fizyczna daje mi satysfakcje, pewne samozadowolenie z siebie, a jak przy okazji poprawi się moja sylwetka tu i tam to będzie to po prostu dodatkowym plusem.
Co do treningu:
Nigdy nie prowadziłam aktywnego trybu życia, teraz powoli, powoli zaczynam "rozruszać" swoje mięśnie, których podczas siedzącej pracy nie używałam

Zdałam się na pomoc uprzejmego Pana z siłowni gdzie chodzę. Przez najbliższy czas mój trening będzie dyktowany przez niego. Jak już oswoję się z tym całym sprzętem (polowe z tych maszyn widzę pierwszy raz na oczy i nie mam pojęcia jak tego używać heh) to z pewnością wezmę sprawy w swoje ręce. Na wszystko przyjdzie czas. Jednak już teraz każde uwagi odnośnie treningu będą dla mnie pewna wskazówka na przyszłość, gdy postanowię ułożyć go już sama.
Trenować będę 3 razy w tygodniu:
- dolne partie ciała a wiec uda i pośladki
- brzuch
- ramiona.
Są to trzy partie na których wymodelowaniu najbardziej mi zależy wiec od tego zacznę, co będzie później? -zobaczymy.
Dieta: