Skocz do zawartości


Zdjęcie

Prośba o pomoc (zielony)!!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

Wojtek852439
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Prośba o pomoc (zielony)!!!
Witam wszystkich
Na wstępie zaznaczę że w tej tematyce jestem zupełnie zielony. Otóż ostatnio postanowiłem zabrać się za swoje ciało i przybrać trochę masy mięśniowej. Najbardziej zależy mi na górnych partiach ciała ze szczególną uwagą na biceps oraz brzuch ale podkreslam ze chodzi ogolnie o górę. Ważę 59-60kg przy wzroście 183-4 co jest na granicy niedowagi wg BMI i w efekcie jestem chudy jak patyk. Mam duży problem z przytyciem ze względu na szybką przemianę materii i umiarkowany stres ktory ją dodatkowo podkręca. Dziennie jem 3 większe posiłki wiadomo jakie oraz nieustannie podjadam coś z lodówki. Ilość dostarczanych zw organicznych jest zmienna bo jednego dnia zjem bardzo dużo a innego prawie nic. Wypocinami tymi zmierzam to zadania kilku pytań. 1. czy same ćwiczenia bez odpowiedniej diety dadzą dużo gorszy efekt? jeśli zalecana jest dieta to jaka? 2. ćwiczenia- czy jeżeli kupie sobię podstawowy sprzęt by ćwiczyć w domu (np hantle bo nic innego mi nie znam :P) wystarczy mi on jak na taki amatorski trening czy jednak lepiej iść na siłownie gdzie bede mial sprzet ktory polozy nacisk na konkretne mięśnie przez co bedzie efektywniejszy trening? 3. Jeżeli ćwiczenia to jakie? w internecie jest ich w cholere (tak samo jak propozycji diet) i nie jestem w stanie sam ocenić ktore najlepsze. Jeżeli chodzi o efekt to nie oczekuje klaty jak z filmu ale nie ukrywam że zależy mi na widocznym efekcie. Wiadomo ze efekt nie bedzie też widoczny od razu czyli po tygodniu czy dwoch ale np po 2-3 miesiącach? Myślałem jeszcze by iść do trenera ktory wszystko za mnie ustali ale to wszystko kosztuje i może uzyskam tu tak samo cenne uwagi.

Z góry dzięki
Pozrawiam
  • 0

Belial
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2017 postów
  • Pomógł: 1
184