Skocz do zawartości


Zdjęcie

Potrzebna pomoc.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

Sizzo
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Potrzebna pomoc.
Witam.
Jako, że parę dni temu skończyłem 18 lat, doszedłem do wniosku, że pora zmężnieć i wziąć się za siebie.
Przy wzroście 179 cm ważę zalewie 55 kg. Chciałbym nabrać trochę masy, a przy tym popracować nad muskulaturą (bo jak się możecie domyślać taki wzrost + waga nie dają za dobrej budowy).
Jestem w tym całkowicie zielony i chciałbym Was - bardziej doświadczonych prosić o pomoc.
Priorytetem jest dla mnie nabranie trochę masy. Chciałbym po prostu przytyć - chociaż te ~10 kg. Jak to osiągnąć ? Co możecie mi polecić, jak pomóc ?
Myślę, że na siłownie nie ma sensu iść, bo mój "max" to jest wyciśnięcie serii na ławeczce (30kg "na klatę) i koniec. W domu dysponuje hantlami - dwa z obciążeniem max. 13kg, ławeczką do brzuszków, oraz drążkiem do podciągania się. Pomyślałem, że mógłbym najpierw jakiś miesiąc poćwiczyć na tym co mam, a następnie, gdy będę miał już jakieś "zaplecze" wybrać się na siłownię (którą mam dosłownie po drugiej stronie ulicy). Co myślicie ? Jakie ćwiczenia wykonywać ? PROSZĘ O POMOC ! I z góry dziękuję !

P.S. Jeśli umieściłem temat w nieodpowiednim dziale PRZEPRASZAM.
  • 0

Didosek25

Didosek25
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 235 postów
  • Pomógł: 0
18
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Kulturystyka
  • Staż [miesiące]:11
  • Wzrost [cm]:178
  • Biceps [cm] :39
  • Klatka piersiowa [cm]:100
  • Udo [cm]:57
  • Przysiad [kg]:130 kg 10 x
  • Waga [kg]:84.5

Napisano Ponad rok temu

Re: Potrzebna pomoc.