Skocz do zawartości


Zdjęcie

Spalanie tłuszczu - absolutnie początkujący


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

kornik24
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Spalanie tłuszczu - absolutnie początkujący
Witam,

Wczoraj przekroczyłem 90 kg przy wzroście 178 i stwierdziłem że jestem spasioną świnią i czas coś z tym zrobić Dołączona grafika. Jestem absolutnie zielony w dietach, fat burnerach, biłkach treningach itp. Trochę czytałem ale mam jeszcze większy mętlik niż na początku. Prosiłbym bardzo o pomoc i naprowadzenie jak najszybciej zrzucić pare kilo, wiem że to czasochłonne ale nie chcę za dwa miechy przekonać się że robie coś źle i dlatego nadal mam tą samą wagę i nadal wyglądam jak świnia Dołączona grafika.

Mam siedzący tryb pracy wymagający tego abym był w niej od około 9 do około 17. Poziom wysiłku fizycznego jest równy prawie że zeru. Do dziś obżerałem się czipsami popijając je colą itp.

Jak ja widzę swój plan odświnienia się.

Dieta.

- Chcę jeść mniej a częściej i tu mam pierwsze pytania, co jeść a czego unikać. Wiem że cukier won, napoje słodzone won, czipsy itp won.
- Jeśli chodzi o pieczywo, wydaje mi się że całkowita rezygnacja jest w moim przypadku niemożliwa, więc zamierzam przerzucić się na ciemne.
- Moje pytanie co z serami, mięsem ? Czego unikać, na co zwracać uwagę. Nie chcę diety (i średnio mogę sobie na taką pozwolić ) w której co wieczór będę musiał przygotowywać ryż z kurczakiem i jajkiem. Czy np zamienienie kanapki na opakowanie serka wiejskiego lub czegoś podobnego, wywalenie ziemniaków, tłustych rzeczy i picie tylko i wyłącznie wody pomoże ?

Trening :