Skocz do zawartości


Zdjęcie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

xerion
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:początkujący
  • Wzrost [cm]:176
  • Waga [kg]:66

Napisano Ponad rok temu

Prośba o pomoc w doborze treningu i diety - specyficzna osoba :)
Witam. Jestem zupełnie początkującym 'kulturystą', a także forumowiczem. Jeżeli popełniłem błąd w doborze tematu, to proszę o przeniesienie tego tematu do prawidłowej zakładki. :blush:
Przejdę do właściwej treści. Mam 17 lat i 5 miesięcy, wzrost około 176 cm, ważę około 66-68 kg, na swoje nie za rewelacyjne warunki, nie jestem jakimś pionkiem czy coś, ale uznałem, że najwyższa pora, żeby się za siebie wziąć i warto zacząć ćwiczyć. Wcześniej zdarzało mi się coś okazyjnie poćwiczyć jednak bez efektów i szybko traciłem zapał.
Cel mojego treningu:
- chciałbym osiągnąć ciekawą rzeźbę, interesuje mnie głównie brzuch, biceps ale cieszyłby mnie jakiś taki trening obwodowy ciała
- jeżeli jest to możliwe to wręcz byłoby dla mnie najważniejsze to jakieś ćwiczenia stymulujące wzrost- mam kompleks wzrostu, chciałbym urosnąć.
Zdaję sobie sprawę, że ćwiczenia to długotrwałe poświecenie. Jestem w stanie podjąć wyzwanie ;)
Nie chciałbym jeszcze chodzić, chcę zacząć od treningu domowego. Mam do dyspozycji: hantelka - 7 kg z gryfem i wałek podwójny. Wiem, że ubogo, ale chce się rozwijać.
Prosiłbym o rozpiskę dobrego treningu i może doboru jakiejś diety czy witamin.
To dla mnie bardzo ważne.
Z góry dziękuje :)
  • 0

dzieciol21

dzieciol21
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 5442 postów
  • Pomógł: 3
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:trening
  • Staż [miesiące]:70+
  • Wzrost [cm]:190
  • Waga [kg]:107

Napisano Ponad rok temu

Re: Prośba o pomoc w doborze treningu i diety - specyficzna osoba :)
http://forum-kultury...omatora-w-domu/

http://forum-kultury...ety-dla-ucznia/