Skocz do zawartości


Zdjęcie

trening na zwiekszenie siły i wydolnosci


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

adrdyr
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

trening na zwiekszenie siły i wydolnosci
Witajcie, jestem nowy na forum jak i laikiem co do wiedzy o kulturystyce czy jak to się tam nazywa. Posłuchajcie ostatnio postanowiłem, że zacznę ćwiczyć na siłowni u kolegi. Kolega ten napisał mi plan treningowy na 3 dni w tygodniu. Odrazu założyłem, że nie chcę treningu na mase, moim zadaniem jest wzmocnienie wszystkich mieśni i wydolnosci organizmu, kosztem jak najmniejszego przybytku masy miesniowej. I tu mam takie pytanie, czy zeby wzmocnić miesnie musze cwiczyc maksymalnymi cięzarami jakimi mogę zrobic daną liczbe powtorzen ? Np. wczoraj byłem na siłowni i robiłem nogi... kolega cos tam robił, ja na suwnice załozyłem sobie 60kg na sztange i robiłem wznosy na łydkach. Nogi mam dosyć silne tak mi się przynajmniej wydaję, bo gram dosyć długo w koszykówkę, ale reszta mieśni nie jest tak rozwinięta jak moje nogi. Wracając do moich wczorajszych podbojów kolega powiedział mi, że mam bardzo duże i dobrze wyrzeźbione łydki, nałożył mi 100kg ciężaru, na początku go wyśmiałem, bo to mnie troszeczke przeraziło. Jednak namówił mnie i przystapiłem do proby, miał racje... ze zrobieniem 3seri po 15powtorzen nie miałem najmniejszego problemu z tym cwiczeniem co do nóg, ale juz np moje plecy na ktorych musialem trzymac ten cięzar byly bardzo obciazone :) ja to poprostu czyłem i nie chciałbym więcej tego robic.

Czy jeżeli nie będę ćwiczył maksymalnymi cięzarami, to nie będzie efektu?? proszę pomóżcie:)
Z góry dziękuję, jeżeli napisalem coś głupiego, lub w miejscu w którym dany temat nie powinien zaistniec, bardzo proszę o wyrozumiałośc i w miarę możliwosci przeniesienie tematu w odpowiednie miejsce na forum.