Skocz do zawartości


Zdjęcie

Co zrobić by przytyć?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

bartek9985
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Co zrobić by przytyć?

Witam, od kilkunastu lat mam taki problem, że jestem bardzo, bardzo chudy. Moja waga to 50 kg na 169cm. Całe ciało, w szczególności ręce i nogi mam bardzo chude i to bardzo widać. Nie znam się kompletnie na rzeczy i nie wiem, co zrobić, żeby przytyć przynajmniej te 10kg. Jeść jem, ale to nie pomaga i oczywiscie pewnie nie tylko od tego zależy. Nie mam stwiedzonej zadnej anorekcji. Jedyne co potrafie przy takiej masie ciała, to bardzo szybko biec, ale oczywiscie ze skutkiem tego, że jestem po 5 mintuach od razu zmęczony. Prosiłbym o pomoc, bo nie wiem co mam z tym zrobić, jakieś cwiczenia, czy cos? Nie znam się kompletnie na tym. Z góry dziękuję i przepraszam, jeżeli temat znalazł się w złym wątku.


  • 0

faluś
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2260 postów
  • Pomógł: 138
362
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Co zrobić by przytyć?

Napisz jak się odżywiasz.

W każdym razie najprostszy sposób do tego co normalnie spożywasz dodaj jeden posiłek w przeciągu dnia, niech to będzie torebka ryżu/100g makaronu/100g jakiejkolwiek kaszy co lubisz, do tego pierś z kurczaka/kawałek ryby/ kawałek wieprzowiny, wołowiny czy innego mięsa+ jakieś warzywa czy sos dla smaku.

 

Do tego by nie poszło w brzuch poświęć 10-20 minut dziennie na pompki, podciąganie na drążku i przysiady.

 

Jeśli masz problem z apetytem napisz a dam Ci parę rad. Sam byłem niejadkiem bez apetytu jednak dałem radę zwiększyć swoją masę ponad dwukrotnie.


  • 0

bartek9985
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Co zrobić by przytyć?