Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zakwasy ?! Było, minęło ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

Klemik_
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Zakwasy ?! Było, minęło ?

Witam,

Jestem początkującym na siłowni, 32 lata 173 cm ok. 86 kg, tak więc mam trochę nadwagi.

Trenuję głównie z profesjonalnym (??) trenerem, jednak chciałem się zapytać, czy to normalne.

 

Otóż, na początku, po treningu każda trenowana partia mięśni mnie bolała przy najmniejszym wysiłku. Po pierwszym - bardzo intensywnym - treningu nóg, schody były moim największym "wrogiem" przez prawie tydzień.

To było miesiąc temu. Teraz widzę, że siła trochę wzrosła - ciut większe obciążenia i/lub liczba powtórzeń, mniejsze zmęczenie.

Jednak ostatnio po treningach po prostu nie czuję, że ćwiczyłem... żadnych tzw "zakwasów" lub bólu przy podnoszeniu/zginaniu.

Chciałem się po prostu zapytać, czy to normalne... czy organizm się "przyzwyczaił", czy dieta (białkowa-jajka,jogurty,serki wiejskie,ryby,kurczak) zadziałała (regeneruje mięśnie?)... czy "nie daję z siebie wszystkiego" podczas treningu czy powinienem zasugerować większe obciążenia trenerowi?

Niestety jest tak "rozchwytywany", przeważnie po 2-3 osoby naraz przy treningu, że nie mam zbytnio czasu porozmawiać, dopytać, bo co chwile pomaga komuś innemu, umawia się z kimś innym bądź też sam trenuje.


  • 0

BarBeast
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 360 postów
  • Pomógł: 26
79
Dobra
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Street Workout
  • Staż [miesiące]:7 lat
  • Wzrost [cm]:172
  • Biceps [cm] :39,5
  • Klatka piersiowa [cm]:105
  • Pas [cm]:87
  • Udo [cm]:58,5
  • Wyciskanie [kg]:95
  • Waga [kg]:75,5

Napisano Ponad rok temu

Re: Zakwasy ?! Było, minęło ?