Skocz do zawartości


Zdjęcie

Budowanie masy, a tłuszcz


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

helzwikholsztajn
  • Pytanie
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Budowanie masy, a tłuszcz

Witam! Mam 20 lat, 185cm wzrostu i 78 kg wagi. Na siłowni trenuję od 8 miesięcy. Od nowego roku zamierzam robić masę mięśniową. Planuje dostosować dietę, ale tu pojawia się pytanie: ile gram tłuszczu powinienem przyswajać? Moje obawy dotyczą tego, że jeśli zacznę przyswajać zbyt dużo tłuszczów, do podczas redukcji mogę mieć problem ze spalaniem. Różne metody obliczania zapotrzebowania podają mi inne wyniki, dlatego ciężko to dokładnie określić


  • 0

mistrzu913
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 418 postów
  • Pomógł: 28
51
Dobra

Napisano Ponad rok temu

Re: Budowanie masy, a tłuszcz

Rozumiem, że ogólne zapotrzebowanie kaloryczne znasz ? Jeśli tak to rozłóż makro w ten sposób: białko 2-2.5 g /kg masy ciała, tłuszcze 1-1.5 g a reszta to węgle. Jeśli będzie Cię za bardzo zalewać to możesz dodawać tłuszczy kosztem węgli. Sam będziesz widział jaka opcja najlepiej na Ciebie działa.


  • 1

Abetalipoproteinemia
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 5442 postów
  • Pomógł: 174
388
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:6 lat
  • Wzrost [cm]:168
  • Przysiad [kg]:82,5
  • Wyciskanie [kg]:70
  • Martwy ciąg [kg]:90
  • Waga [kg]:70

Napisano Ponad rok temu

Re: Budowanie masy, a tłuszcz

Najlepiej wykorzystaj kalkulator BMR, który w szybki i prosty sposób pozwoli Ci na wyliczenie dobowego zapotrzebowania kalorycznego - a co za tym idzie poznania dokładnej ilości makro  :) Co do budowy masy....