Skocz do zawartości


Zdjęcie

Plan


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

olek998
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Plan

witam
jestem początkujący na siłowni trenuje dopiero 3 miesiące i mam pytanie jakie najlepiej ćwiczenia wykonywać i jaki plan treningowy ??
mam 171 cm i 71 kilo wagi moim celem jest spalenie zbędnych tłuszzczy i wybudowanie tkanki mięśniowej. moj plan treningowy jest taki :
pon: klatka, triceps
środa: plecy biceps
piątek : nogi barki


  • 0

Haroldek48
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 4948 postów
  • Pomógł: 180
660
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Dabrowa Gornicza
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Wielki Mistrz, Iron Guru Vince, Gironda, Wyznaczył droge Która zamierzam, iść..
    nikt nie mówił że będzie Łatwo!!
  • Staż [miesiące]:Od 2000 roku
  • Wzrost [cm]:175
  • Biceps [cm] :48
  • Klatka piersiowa [cm]:128
  • Pas [cm]:84
  • Udo [cm]:67
  • Przysiad [kg]:170 x 2
  • Wyciskanie [kg]:140x2/ 120x 6/
  • Martwy ciąg [kg]:220x 3 / 240kg x1
  • Waga [kg]:86

Napisano Ponad rok temu

Re: Plan
Za krótki staż by wykonywać Trenig dzielony, dużo lepszym wyjściem będzie na tym etapie trening FBW..
  • 0

Compound Guy
  • Użytkownik
  • Pip
  • 44 postów
  • Pomógł: 0
7
Neutralna
  • Lokalizacja:Jaworzno
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Produkcja muzyki, siłownia,
  • Wzrost [cm]:184
  • Biceps [cm] :35
  • Klatka piersiowa [cm]:104
  • Pas [cm]:82
  • Udo [cm]:60
  • Waga [kg]:84

Napisano Ponad rok temu

Re: Plan
Potwierdzam. Split jest dobry jak juź masz mase, a chcesz uwydatniać poszczególne aktony. Wtedy stosujesz wyspecjalizowane cwiczenia izolujace na miesien krawiecki, ramienny czy przywodziciel. Narszie podstawy. Polecam Przysiad, podciaganje na drazku(jak nie dasz rady to australijskie. look google), pompki na poreczach/zwykle z obciazeniem i wyciskanie nad glowe. Cale cialo w 4 cwiczeniach. Zyskasz sile ktorej kiedys uzyjesz w splicie
  • 1

olek998