Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dieta na mase


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

gosher
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Dieta na mase

Witam, mam pytanie odnośnie diety na mase. Mam 21 lat ważę 65 kg i mam 170 cm wzrostu. Ćwiczę na siłowni od kilku lat lecz bez diety było trochę suplementacji typu kreatyna białka i przedtreningówki. Niestety nie mogę przytyć moje ramiona są cały czas takie same, a reszta tylko się rzeźbi. Chciałbym przytyć z 5-8 kg tylko nie wiem jak ułożyć dietę i dodam, że pracuje fizycznie na magazynie codziennie od 18 do rana po czym, gdy przychodzę do domu jestem cały wysuszony.


  • 0

Krzysiek1220p
  • Użytkownik
  • Pip
  • 29 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Dieta na mase

Pamiętaj dieta to podstawa bez tego nie ma efektów oblicz sobie dzienne zapotrzebowanie na kalorie potem jezeli chcesz przytyć zwieksz o 300 calori i podziel na 5 posiłków Z tego co napisałeś to również sądzę że bez diety zapewne masz troszkę jeszcze tłuszczyku więc najpierw dieta na redukcję a potem masa :) co do diety i obliczania wszystko jest na forum przykłady diet i jak wyliczyć kalorie :


Użytkownik Krzysiek1220p edytował ten post Ponad rok temu

  • 0

mistrzu913
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 418 postów
  • Pomógł: 28
51
Dobra

Napisano Ponad rok temu

Re: Dieta na mase

Witam, mam pytanie odnośnie diety na mase. Mam 21 lat ważę 65 kg i mam 170 cm wzrostu. Ćwiczę na siłowni od kilku lat lecz bez diety było trochę suplementacji typu kreatyna białka i przedtreningówki. Niestety nie mogę przytyć moje ramiona są cały czas takie same, a reszta tylko się rzeźbi. Chciałbym przytyć z 5-8 kg tylko nie wiem jak ułożyć dietę i dodam, że pracuje fizycznie na magazynie codziennie od 18 do rana po czym, gdy przychodzę do domu jestem cały wysuszony.