Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czy ktoś jest w stanie podać dietę na moją wagę?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

Dawid5555
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Czy ktoś jest w stanie podać dietę na moją wagę?

Mam 20 lat wzrost 180 cm waga 57 kg. Na siłownie chodzę 3 do 4 razy w tygodniu (czasami więcej, czas nie pozwala) lecz bez dobrej diety nic nie wyjdzie. Mój metabolizm nie pozwala na przytycie kiedyś stosowałem jedną, lecz teraz nie jestem w stanie sobie przypomnieć jej składu ale nie przytyłem po niej nawet kilogram. Mój ogranizm za szybko spala kalorie. Więc mam do was pytanie czy znajdzie się jakaś dieta dla moich gabarytów jestem studentem więc bardzo drogie rzeczy...(no wiecie jakie życie studenta) Ewentualne braki białka uzupełnie sheykerami z Active Lab Massup. Dużo o tym słyszałem polecicie? Jakiś smak czy tradycyjnie Wanilia?


  • 0

mistrzu913
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 418 postów
  • Pomógł: 28
51
Dobra

Napisano Ponad rok temu

Re: Czy ktoś jest w stanie podać dietę na moją wagę?

No bez diety ani rusz, to prawda. Na początek musisz obliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne i do tego co Ci wyjdzie dodaj na początek ok.300 kcal. Jeśli waga nie ruszy to dodawaj tak długo kalorii aż waga pójdzie do góry.Ważysz 57kg,więc biorac pod uwagę,że białko będziesz trzymał 2 g/kg masy ciała wychodzi 114 g białka dziennie. Bez problemu wyciągniesz to z naturalnego pożywienia np. chudy twaróg, jaja, podroby, chude mięso czy ryby.


  • 0

Dawid5555
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Czy ktoś jest w stanie podać dietę na moją wagę?
Zaczynam dzień od twarogu z 2x bułka kajzerka później jem jak tylko znajdę czas 3-4 jajka na twardo lub jajecznice czasami z makaronem, ryż w kurczakiem gdy tylko mam taką możliwość finansowa ryb nie próbowałem tu może tkwi problem. Waga niestety nie wzrasta myślę nad activelabem cały czas
  • 0