Skocz do zawartości


Zdjęcie

Trenig na spalanie i rzeźbe


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

ripekk
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Trenig na spalanie i rzeźbe

Witam wszystkich. Piszę do Was o rade bo jestem 100% amatorem i nie mam żadnego obeznania w temacie, a mianowicie chodzi o spalenie nadmiaru tłuszczu i rzeźbę potrzebuję planu treningowego + jakiś rad co do diety ( bo narazie to albo jem dużo albo w ogóle.)
Moje parametry:
175cm
83kg (waga po roku czasu siedzenia na tyłku i nic nierobienia)
26 lat
Opis siły - słabiutko jak cholera - przy wadze 85kg - 50 przysiadów / 3 podciągniecia na sztandze / 10 pompek / 50 brzuszków
i godzina jazdy na rowerze stacjonarnym na zmianie obiążeń 3 i 5. - - bez siły, bez kondycji , marny wygląd (jak dlamnie) dlatego proszę o pomoc - potrzebny jakis konkretny plan.


Hmm co mogę więcej powiedzieć, jestem chyba z tych nie licznych ze jak tyją to nie idzie im w tłuszcz na brzuchu czy cycki rosną i powstają zwisy, a wszystko idzie u mnie w dolne partie ciała (4litery, uda, łydki ogólnie nogi).
Jeśli chodzi o górną partie ciała - brzuch, klata, ramiona to myślę to wiadomo teraz są braki ale myślę ze mam dobrą budowę ciała i tkanki mięśniowej bo choć trochę poćwiczę to widać u mnie dość szybko efekty, a mam takie ciało iż żadnych suplementów na masę brać nie muszę (nie jestem z tych mocno otyłych co jak jedzą to niewiadomo jak "rosną" ), lecz niewiem dokładnie jakie ćwiczenia wykonywać, a czytałem o tym wiele na forach i na youtubie - o planach trenigowych ale zawsze jest cos innego.
Wczoraj przyszedł mi sprzęt zakupiony do ćwiczeń identyczny jak ten w linku [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] + mam też rower stacjonarny.

Jako amator zwracam się do Was doświadczonych "treningowców" o ułożenie jakiegoś planu ćwiczeń z tym zestawem zakupionym prze zemnie i rowerkiem stacjonarnym. - Czasu w ciagu dnia i motywacji do tego mam od groma.


  • 0