Witam postanowiłem sobie, że trochę porzeźbię swoje ciało i do wakacji postaram się lepiej wyglądać (zależy mi na brzuchu, klatka piersiowa i biceps) jestem kompletnie zielony w trenowaniu, dietach itp. więc postanowiłem napisać na tym forum z nadzieją że ktoś doświadczony mi pomoże.
PYTANIA:
Na co powinienem zwracać uwagę przy jedzeniu?
Czego powinienem unikać?
Czego powinienem nie jeść a czego powinienem jeść więcej?
Ile razy mogę robić taki 1 trening przedstawiony na zdjęciu?
Czy harmonogram treningów i czy ćwiczenia są dobre? Wspomogłem się aplikacją dlatego że nie mam pojęcia o takich rzeczach.
- Wzrost teraz może być już lekko ponad 172 cm
- Waga około 56 kg
- Waga planowana może gdy pojawią się mięśnie to zwiększę swoją wagę
- Staż treningowy jestem kompletnie zielony, kiedyś robiłem pompki i jakieś brzuszki / ćwiczenia na brzuch i to tyle
- Ile robisz treningów w ciągu tygodnia? Zdjęcie ( plan wygenerowany przez aplikacje )
- Rodzaj Twoich treningów Zdjęcie ( ćwiczenia wygenerowane przez program )
- Intensywność Twoich treningów 1 dziennie UWAGA NIE WIEM DO KOŃCA ILE TAKICH TRENINGÓW DZIENNIE POWINIENEM ROBIĆ WIEC PROSZĘ O POMOC!! Ćwiczenia do treningu są na zdjęciu
- Czy zazwyczaj szybko chudniesz czy masz tendencję do tycia? Raczej szybko chudnę, w 2 klasie gimnazjum ( jestem obecnie w 3 ) ważyłem 70 kg ( teraz około 56 ) sporo urosłem i schudłem i tak o to mnie "wyciągneło" .
- Co uważasz za najtrudniejsze w stosowaniu dobrego odżywiania? Żeby nie było zbytnio skomplikowane, ponieważ jeszcze sam nie kupuję sobie jedzenia tylko mama ;p
- Czy stosujesz suplementy i jeśli tak to jakie oraz od jak dawna(czy systematycznie?) Nic takiego nie stosuję.
- Kontuzje/Urazy Nie. Jedyne na co mogę się "poskarżyć" to szybko tracę motywacje i moje ciało nie jest jakoś strasznie umięśnione.
Mogę dodać jeszcze, że nie korzystam z siłowni, ćwiczę w domu ale nie posiadam ciężarków. Jestem otwarty na rady, zmiany itp. Z góry dziękuję za poświęcony czas i za pomoc .