Skocz do zawartości


Zdjęcie

`pare pytanek ( nie tych wczesniej zadawanych)`


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

budo_wiesiek_90
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

`pare pytanek ( nie tych wczesniej zadawanych)`
witam mam pare pytan odnosnie mma ...moga one wydawac sie zalosne ale sorry jestem zupelnie zielony :P

1. Czy zeby trenowac mma sa wymagane jakies podstawy innych sztuk walki jak bjj, boks ?czy mozna uczyc sie tego zupelnie bez zadnych wczesniejszych doswiadczen z ma ?( ja osobiscie trenowalem pare miesiecy karate kyokushin tak dla sportu)
2. Czy w mma liczy sie wzrost waga itp? ( mam 191 cm wzrostu i 89 kg wagi i 17 lat :P )
3. Moze ktos opisac po krotce jak wygladaja treningi?

z gory dzieki

pozdrawiam
  • 0

budo_sos
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 5566 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:urban territory
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Re: `pare pytanek ( nie tych wczesniej zadawanych)`

1. Czy zeby trenowac mma sa wymagane jakies podstawy innych sztuk walki jak bjj, boks ?czy mozna uczyc sie tego zupelnie bez zadnych wczesniejszych doswiadczen z ma ?( ja osobiscie trenowalem pare miesiecy karate kyokushin tak dla sportu)

Zależy czy dla kariery czy dla siebie. Jeśli dla kariery to tak jak sam Fedor Emelianenko mówił w wywiadzie: najlepiej przed treningiem mma mieć opanowany grappling albo uderzenia no a jak dla siebie to trenować, trenować i sie niczym nie przejmować :wink:

2. Czy w mma liczy sie wzrost waga itp? ( mam 191 cm wzrostu i 89 kg wagi i 17 lat )

W samych walkach się liczą bo zależnie od tego z kim walczysz musisz zwracać uwagę na inne szczegóły. Jak walczysz z kimś komu parter nie pasi i woli sie potłuc to masz przewagę zasięgu ale jeśli z kimś kto woli obalić i skończyć w parterze to bronić się tobie łatwo nie będzie choć żadna to reguła.
  • 0

budo_dar75
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3410 postów
  • Pomógł: 1
1