- Wiek 23
- Wzrost 188
- Waga 67
- Waga planowana 85
- Staż treningowy zerowy
- Ile robisz treningów w ciągu tygodnia? Zamierzam robić 3 dniowy plan treningowy
- Rodzaj Twoich treningów
- Intensywność Twoich treningów
- Czy zazwyczaj szybko chudniesz czy masz tendencję do tycia? stoję w miejscu
- Co uważasz za najtrudniejsze w stosowaniu dobrego odżywiania? regularność
- Czy stosujesz suplementy i jeśli tak to jakie oraz od jak dawna(czy systematycznie?) nie stosuję ale mam zamiar stosować to co będzie potrzebne
- Kontuzje/Urazy nic takiego
Może troszkę moje odpowiedzi są niezbyt trafne ale jestem póki co laikiem i czekam na waszą pomoc drodzy userzy.Tutaj mam plan kolegi też ekto kiedy on miał swoje początki.Plan jest do weryfikacji z waszej strony.
Dzień 1
Klatka:
- leżąc na ławce poziomej wyciskanie sztangi w szerokim uchwycie 5 serii po 10-12 powtórzeń
- leżąc na ławce poziomej odchylanie ramion ze sztangielkami maksymalnie w bok (rozpiętki). Ręce powinny być lekko ugięte w stawach łokciowych 5 serii po 10-12 powtórzeń
Triceps:
- siedząc z ramieniem ze sztangielką uniesionym w górę, opuszczanie sztangielki do karku przez uginanie ramienia w stawie łokciowym (francuskie wyciskanie) 3 serie po 10-12 powtórzeń
- pompki na poręczach 3 serie po 10-12 powtórzeń
Dzień 3
Plecy:
- podciąganie się na drążku do karku w szerokim uchwycie 5 serii po 10-12 powtórzeń
- siedząc, [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] oburącz uchwytu dolnego wyciągu do brzucha 5 serii po 10-12 powtórzeń
Biceps:
- siedząc na ławce skośnej (kąt 60o), uginanie ramion ze sztangielkami 3 serie po 10-12 powtórzeń
- stojąc, przemienne uginanie ramion ze sztangielkami 3 serie po 10-12 powtórzeń
Dzień 5
Barki:
- siedząc, wyciskanie sztangi zza karku w górę 3 serie po 10-12 powtórzeń
- stojąc w rozkroku, wznoszenie ramion ze sztangielkami bokiem w górę (do linii barków) 3 serie po 10-12 powtórzeń