Witam mam 23 lata, wzrost 181, waga 76kg. Moj staż na siłowni to ok 4 miesiące i moim celem jest poprawa swojej sylwetki, a wiem, że bez odpowiedniej diety to niemożliwe. Stąd pytanie jak się odżywiać aby organizm miał odpowiednie ilości niezbędnych substancji odżywczych ? Dodam, że jestem studentem i szukam rozwiązań, które nie doprowadzą mnie do bankructwa Proszę o pomoc pozdrawiam Mateusz!
Poprawa sylwetki
Napisano Ponad rok temu
Witam również, zmiana odżywiania nie do końca zmieni twoją sylwetkę bez odpowiedniego treningu .
Wybieram produkty lokalne, sezonowe, świeże.
Siła Człowieka nie Polega na tym, że Nigdy nie Upada, ale na tym, że Potrafi się Podnosić.
Napisano Ponad rok temu
Moj plan treningowy to w tygodniu 3 dni silownia oraz 3 dni bieganie albo sporty typu pilka nozna... Chodzi o to jakie produkty przyjmowac, ktore sa najbardziej wartosciowe w jakiej ilosci itd. ?
Napisano Ponad rok temu
Do ilości i rozkładu makroskładników przejdziemy wtedy gdy obliczysz swoje zapotrzebowanie kaloryczne.
Mateusz Pawlak
Napisano Ponad rok temu
Moje zapotrzebowanie kaloryczne to wg wzoru :
Średnia aktywność: 3693.8756 kcal
Duża aktywność: 4345.736 kcal
Nie wiem jak tu interpretować moją aktywność, ale tydzień wygląda mniej więcej tak:
pn siłownia/piłka nożna
wt bieganie
sr siłownia
czw bieganie
pt siłownia
so -
n piłka nożna
Czekam na dalsze instrukcje
Napisano Ponad rok temu
Duża aktywność
Dobieramy teraz makroskładniki:
Białko - 2g na kilogram wagi
Tłuszcze - 1g na kilogram wagi
Węglowodany - reszta z zapotrzebowania
Ustal 4/5 posiłków z równą kaloryką i podziałem na makroskładniki
Mateusz Pawlak
Napisano Ponad rok temu
Dzieki Polecacie może jakieś posiłki, które są bogate w białko i duże ilości kalorii ?
Z uwagi na ograniczony budżet będę się starał trenować bez żadnych odżywek, a wszystko dostarczyć w pożywieniu...
Napisano Ponad rok temu
I dobrze że masz ograniczony bo wrzucanie prochu zamiast normalnego jedzenia to głupota na która cierpi 90% siłownianych nobów