Żywienie osób trenujących aikido
Napisano Ponad rok temu
Mam ogromną prośbę do osób trenujących aikido, aby poświęcili mi chwilkę.
Jestem studentka i piszę pracę. Potrzebuje informacji o żywieniu osób uprawiających ten sport. Czy jest mozliwość aby wypełniliśmie moją ankietę oraz napisali swoje sugestie na ten temat.
To link do mojej ankiety
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Dziękuje wszystkim którzy byli tak uprzejmi i poświęcili mi chwilkę
Pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Ale dzięki za odpowiedź.
Napisano Ponad rok temu
ja niestety jestem jeszcze na etapie fizycznym więc chętnie wypełnię ankietę
Napisano Ponad rok temu
Ciekawe to co takiego?Aikido to nie sport :wink:
Mój rektor uważa, że to sport. I z tego co mi wiadomo to tak jest.
Napisano Ponad rok temu
większość aikidoków nie stosuje usystematyzowanej diety, gdyż jak wiadomo świetność w tej dyscyplinie osiąga się przez medytacje i filozofowanie
ja niestety jestem jeszcze na etapie fizycznym więc chętnie wypełnię ankietę
Dzięki wielkie :-) mi nie chodzi o diety tylko głównie o nawyki żywieniowe
Zawsze coś dobrego na poczatek :wink:
Napisano Ponad rok temu
Aikido to sztuka walki, podobnie np jak Iaido czy Shinkendo.
Do sportu możesz zaliczyć BJJ, Karate, Judo itd...
Napisano Ponad rok temu
w szeroko pojetym znaczeniu aktywnosci ruchowej i zwyczajowym podejsci do zagadnienia aikido mozna uznac za sport, dlatego Twoj Rektor ma racje ;-)
ankietke wypelnilem :-)
Napisano Ponad rok temu
Ale kłócić się nie będę, bo AWF okazjonalnie tylko mijam w drodze na uczelnie.
A tak swoją drogą, do gro aikidoków przy tańcu brzucha miałoby się czym pochwalić
Napisano Ponad rok temu
Faktycznie może być to dziwnę,że potrzebuje takich informacji no ale tak jest. Wole pytać tutaj bo sądze, że będą to szczere odpowiedzi a nie wyssane z palca a na tym mi zależy.
A jeśli kogoś to bardziej zainteresuje to mogę po zebraniu wyników przełać moje wnioski.
Dziękuje tym którzy już wypełnili ankietę :-)