Skocz do zawartości


Zdjęcie

jak zdobyć mase - silownia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

lukaszsz
  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

jak zdobyć mase - silownia
witam
mam takie pytanko

ponieważ ćwiczę regularnie na siłowni od półtora roku i chciałbym zwiększyć swoją masę ciała
Bo ja jestem szczuplejszy ważę 70kg i wzrost 170

to moje pytanie brzmi :
1.jakie odżywki mam sobie kupić na masę ( najlepiej juz sprawdzone i testowane )
2.jak mam ćwiczyć żeby trening pomagał ????

czekam na wasze odpowiedzi
  • 0

-US-
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1362 postów
  • Pomógł: 0
20
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:173
  • Waga [kg]:82

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zdobyć mase - silownia
Witam

Kluczową sprawą w budowie masy jest dieta.
Pamiętam jak zaczynałem to ważyłem 64kg przy wzroście 170cm i bez diety cięzko było robić kolejne kilogramy.
Pamiętaj dieta nie musi być bardzo rygorystyczna.W diecie ważne jest dobre rozłożenie tego co jemy na kilka posiłków w ciągu dnia.Sądze, że minimum to 4 posiłki dziennie i nie mam tu na myśli jakiś batonów czy coś takiego.
Co do odżywek to zakup sobie jakiegoś gainiera (polecam Mutant Mass) i pij przed i po treningu.

Co do treningu to rozpisze ci takie ogulniki.
Jeśli chcesz zdobyć trochę masy to nie katuj się bezwzględnie. Trening na masę polega na tym abyś dał mięśniom impuls do zrostu nie przeciążając ich zbytnio.
Sesje treningowe nie powinny być zbyt długie bo to tylko zbędnie męczy mięśnie i marnuje nadwyżki kaloryczne, a w końcu nie o to ci chodzi :D

Jeli bd chciał wiedzieć coś więcej to pisz. Chętnie ci pomożemy.
Sukcesów życzę :D
  • 0

 

 


lukaszsz
  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zdobyć mase - silownia
dzięki
ale mógł byś mi napisać jak rozłożyć trening.
Ja ćwiczę 3 razy w tygodniu