Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jakie jest zastosowanie tych elementów ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

budo_krislee
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:dolnyśląsk

Napisano Ponad rok temu

Jakie jest zastosowanie tych elementów ?
1. Jestem laikiem.
2. Nie jestem ... 'survivalowcem' - interesuję się z tym z ciekawości i zastanawia mnie zamysł 'projektantów' noży.

Zagadnienie I.
  Tak niechcący wpadł mi w ręke scyzoryk i zacząłem przeglądać jakie to ciekawostki on ma w sobie. Zastosowania większości intuicyjnie się domyślałem, aż nagle zobaczyłem to:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
  Pytałem już o to wielu ludzi, na kilku forach (stricte 'nożowych') i co mnie najbardziej rozczarowuje, a nawet zaczyna już irytować - wszyscy znawcy gdybają, zgadują, wydaje im się. A ja wierzę, że gdy produkuje się takie scyzoryki i metodycznie wstawia się ten element - to ma on swoje konkretne przeznaczenie. Ktoś kto to projektował miał na myśli konkretne zastosowanie, a nie na zasadzie "Zróbmy coś takiego z dziurką i niech sobie każdy wymyśli co z tym zrobić :D ".
  Spodziewałem się konkretnej, profesjonalnej odpowiedzi - do czego to służy. Nie wiem - czy takie noże/scyzoryki nie mają...."instrukcji obsługi", sposobu wykorzystania, itd. :?:
 Przez chwilę myślałem, że już wreszcie znalazłem jednoznaczną odpowiedź [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], ale niestety akurat przy tym scyzoryku który to ma - nie narysowali zastosowania :evil:

  I to nie jest dyskusja na temat skuteczności tych elementów lub nie. W ogóle mnie nie obchodzą opinie czy jest to potrzebne komuś czy nie. Po prostu chcę wiedzieć konkretnie do czego ktoś to zaprojektował, bo nie lubię być takim 'łepkiem' co to ma scyzoryk z nie wiadomo-ilu funkcjami, a nawet nie wie po co to jest :lol:

p.s. Napisałem nawet maila do jednego z producentów takich scyzoryków z pytaniem o ten element :D