Skocz do zawartości


Zdjęcie

żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
115 odpowiedzi w tym temacie

budo_sony
  • Użytkownik
  • Pip
  • 34 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano Ponad rok temu

żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)
Witam wszystkich!

Na poczatku gratuluję udanej Gali z okazji 30 lecia Aikido w PL.!!!
Organizacja dopieta na ostatni guzik!
Całość widziałem z lotu ptaka z tak zwanej "loży prasowej"
Ale jako dawny "aikidoka" (obecnie bjj, i inne takie kopane..) nie mogę sobie odpuścić kilku słów krytyki pod kierunkiem pokazów które miały miejsce chyba w TVP " kawa czy herbata"?? w przed dzień gali....

Panowie co wy tam wyprawialiście!!!
To był pokaz...................................... !?
Czy w Polsce nie ma już zdolnych instruktorów!? (wiem że są) Wyglądało to jak ........ a zresztą...
a tak zamiast demonstarcji dynamicznej sztuki walki jaką jest Aikido pokazaliście jakieś lelum polelum ledwo trzymając się na nogach.
Oglądałem to w kregu znajomych i ledwo odbierałem ich uszczypliwe uwagi w stylu " to jest te Twoje aikido"... " co to ma być" , "Taniec z gwiazdami.." :oops:

Mimo iż nie ćwicze aikido od paru lat, w dalszym ciągu uważam tą SW za bardzo interesującą i oryginalną ale nie w takim wykonaniu!

PFA powinno sie zastanowić nad prezentacją aikido w Mediach i jeżeli trafia się taka okazja wystawiać "Najlepszych" a przynajmniej ludzi dobrze trzymających się na nogach i godnie prezentujących tą SW!
Znam trochę środowisko instruktorów i wiem że jest pare osób godnych uwagi tzw. "Reprezentantów" nie koniecznie z PFA!

tj.
Irek Kołodziejak Marek Podolczyński
Marcin Velinov
Tomasz Sowiński
Roman Hoffmann
Paweł Bernaś
Irek Kołodziejak

Oni przynajmniej mają coś do pokazania!

Pozdrawiam i życze bardziej udanych prób :idea:

K :?
  • 0

budo_hara-kiri
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1088 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)
Opisywanego przez Ciebie pokazu nie widziałem, ale fakt, że osoba senseia Irka Kołodziejaka nie tylko otwiera ale i zamyka listę tych, którzy mają coś do pokazania, utwierdza mnie w przekonaniu, że dobrze wybrałem :wink: :lol:
Pozdrawiam, h-k :-)
  • 0

budo_gielu
  • Użytkownik
  • Pip
  • 34 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)
Tez pokazu nie widzialem ale chetnie bym sie dowiedzial kto taka popeline w tiwi zapodal, wiec jak wiesz kto to byl to tu tez moze bys nazwiskami wspomogl swoja wypowiedz :)
  • 0

budo_amelia74
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Linia: Kraków -> Gdańsk -> LONDYN

Napisano Ponad rok temu

Re: żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)
Hej :)

Irka K , nie znam ale wiele o nim słyszałam.
Cieszę się że ktoś wymienił i moich ex sensejów Marka Podolczyńskiego & Pawełka z Karakowa :P

A przy okazji serdeczne Pozdrowionka for all!

Pozdro z Deszczowego Londynu! :wink:
  • 0

budo_sony
  • Użytkownik
  • Pip
  • 34 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano Ponad rok temu

Re: żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)
Po nazwisku to po .......... :wink:

Całość pod kierunkiem p.Ambasadora
  • 0

budo_sony
  • Użytkownik
  • Pip
  • 34 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano Ponad rok temu

Re: żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)
o Irek faktycznie zamyka i otwiera liste :-)
Nie chcący faworyzuje, ale niechcący ...

Wymieniłem te osoby które na ogół "się podobają" jest w nich charyzma i zaangażowanie no i mają tzw. "coś"

Pozdr,
  • 0

budo_amelia74
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Linia: Kraków -> Gdańsk -> LONDYN

Napisano Ponad rok temu

Re: żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)
Panie Sony, prosze o podanie nowej czytelnej listy :P
Z odpowiednią kolejnością ;)
  • 0

budo_gielu
  • Użytkownik
  • Pip
  • 34 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)

Całość pod kierunkiem p.Ambasadora


Hehe ja pamietam jak kiedys w kawie czy herbacie El Ambasadore prezentowal katane i opowiadal o mieczu japonskim. W pewnym momencie redaktor pyta sie czy moze dotknac ostrza... myslalem ze skonczy swoj zywot w chwili zadania pytania, taki El Ambasadore mial wzrok ;)

Tak mi sie jakos przypomnialo hehe
  • 0

budo_sony
  • Użytkownik
  • Pip
  • 34 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano Ponad rok temu

Re: żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)
Irek Kołodziejak Marek Podolczyński
Marcin Velinov
Tomasz Sowiński
Roman Hoffmann
Paweł Bernaś

Kolejność oczywiście PRZYPADKOWA!

A zresztą to nie jest ważne, powinni pokazywać ludzie dynamiczni i widowiskowi!
Myśle że jest wielku zdolnych instruktorów mających "coś" do pokazania!

Pozdrówka!
  • 0

budo_amelia74
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Linia: Kraków -> Gdańsk -> LONDYN

Napisano Ponad rok temu

Re: żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)
p.Ambasador o którym mówicie, do powiedzenia ma napewno bardzo wiele, do pokazania .... niewiele ( z tego co widziałam) i słyszałam :wink:

Organizacyjnie jest cool!
  • 0

budo_irimi
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 931 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)

...Myśle że jest wielku zdolnych instruktorów mających "coś" do pokazania!

Ja bym wolał, żeby "coś" pokazały instruktorki. Mogą być nawet te mniej zdolne. ;-) :) :) :) :)

irimi-zdeklarowany hetero
  • 0

budo_amelia74
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Linia: Kraków -> Gdańsk -> LONDYN

Napisano Ponad rok temu

Re: żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)
Irimi:

mimo iż jestem malutka kobietką, raczej stawiałabym na Panów ;)
  • 0

budo_gielu
  • Użytkownik
  • Pip
  • 34 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)

p.Ambasador o którym mówicie, do powiedzenia ma napewno bardzo wiele, do pokazania .... niewiele ( z tego co widziałam) i słyszałam :wink:

Organizacyjnie jest cool!


No juz nie badzcie tacy dla p. Ambasadora, ja tez mam takie a nie inne zdanie na temat jego pewnych zachowan i tego co mowi, jak mowi i ile mowi ale osobiscie mialem okazje pare razy z nim pocwiczyc przy roznych okazjach i nie jest taki ostatni :)

Nie mieszajmy dwoch systemow walutowych, nie badzmy pewexami ;)
  • 0

budo_amelia74
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Linia: Kraków -> Gdańsk -> LONDYN

Napisano Ponad rok temu

Re: żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)
Sony a Ty gdzie ćwiczysz/ćwiczyłeś? ( o ile to nie WIELKA) tajemnica... ;)
  • 0

budo_isao
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1470 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Bydgoszcz/Brighton
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)
Ten, no ja bym powiedział że wzrost nie ma nic do rzeczy w tym co mówił Irimi ;]

A tak btw mojej sekcji dali mniej czasu i to o połowe (!) az sie ludzie na trybunach i znajomi dziwili. A czasu na bank było mniej, bo mieli wszystko wyćwiczone co do sekundy a zrobili ok połowe :/
Podobno nie lubią nas w PFA bo jestesmy lepsi :)
  • 0

budo_sony
  • Użytkownik
  • Pip
  • 34 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano Ponad rok temu

Re: żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)
Amelia - "ćwiczyłem" jeżeli chodzi Ci o aikido

Szczecin i W-wa trochę podczas nauki w Krakowie
  • 0

budo_szczepan
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 8153 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:dzika,śmiercionośna Północ

Napisano Ponad rok temu

Re: żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)
Moze ktos by wrzucil ten pokaz na YouTube?
  • 0

budo_amelia74
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Linia: Kraków -> Gdańsk -> LONDYN

Napisano Ponad rok temu

Re: żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)
aaaaaaa....

ale u u kogo :) ))))
poleciłeś tylu PL samurajów :)
  • 0

budo_isao
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1470 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Bydgoszcz/Brighton
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)

Moze ktos by wrzucil ten pokaz na YouTube?


Dowiem sie czy od nas nagrywali i jak tak to poprosze żeby powrzucali.
  • 0

budo_sony
  • Użytkownik
  • Pip
  • 34 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano Ponad rok temu

Re: żenujący pokaz aikido w TVP! (ogólne wrażenie)
ojej ale to bedzie już reklama :P

Irka Kołodziejaka znam z głównie z seminariów

Marka Podolczyńskiego znam z pokazów m.in w klubie Quo Vadis, Ground 0... gdzie byłem jednym z organizatorów :P Ćwiczyłem też trochę w Meian w W-wie

Pawła z treningów w Karkowie ( ehh to były czasy )

reszte podobnie, treningi , seminaria, pokazy....
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018