Manga i Anime
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Ninja Scroll jest świetny (anime).
Nienawidze Mangi i anime, moje osobiste odczucia estetyczne powisily by ich tworcow za brak guustu, dobrego smaki i kiczowatosc.
Ale zgadzam sie z pzredmowca, Ninja Scroll.
A Usagi Yojimbo to nie jest manga.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
a Don Zen, obejrzyj sobie Ninja Scroll (ale nie serie TV, tylko pelnometrazowy) czy Kenshin OAV (z samurajsko-ninjowskich) albo Hellsing (nieco inne klimaty), czy Berserk (klimaty sredniowiecznej Europy, ale zaje...ste, ) - gdzie tam jest 'cukierkowatosc' ? 8O Chyba Twoja opinia opiera sie na kilku 'screenshotach' z telewizora, jak mlodsza/starsza siostra ogladala jakis 'Sailor moon' albo 'Pokemony'... :?
Napisano Ponad rok temu
nie znam się na tym- lubie ten komiks po prostu, bo bardzo dobrze oddaje realia tamtego czasu.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Co do Usagiego Yojimbo,to wprost nienawidze tej nowej serii "Space Usagi".Bezndziejny
Napisano Ponad rok temu
natomiast zwykly jest super!
Napisano Ponad rok temu
Mam wszystkie odcinki.
Wiec jak chcesz to mozemy sie jakos dogadac, nagram Ci na CD.
Napisano Ponad rok temu
Nagraj mi,proszę
Co do "Space Usagi" to możesz sprawdzić na stronie:www.usagiyojimbo.com
Napisano Ponad rok temu
Kapral,Do Hoang Viet - co do Usagi to w sumie ja sie nie znam, nie wiem nawet jakie sa wyznaczniki tego czy komiks jest manga czy nie Ostatecznie niewazne jak sie gatunek nazywa tylko wazne czy sie podoba...ja zawsze myslalem ze Usagi to manga w ktorej zamiast ludzi sa te zwierzaki, ale ogolnie to wlasciwie nie wiem co to za gatunek i nie zalezy mi na tym zeby wiedziec Wystarczy ze mi sie podoba
Z mangi z tematyki samurajskiej to proponuje 'Sword of the immortal' ('Miecz niesmiertelnego' -w kazdym empiku znajdziesz)...
Anime samurajskie to jeszcze 'Ninja ressurection'...