Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pytanie o sztukę walki.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

budo_shi4
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Pytanie o sztukę walki.
Nie mam doświadczenia w tych sprawach, nie ukrywam ze jestem noobem w tej dziedzinie, ale mam nadzieje ze nie zostanę doszczętnie zjechany jako ze znajomy polecił mi to forum...

Do rzeczy: chciałbym zapisać się na zajęcia walki mieczem (japońskim) tylko nie wiem dokładnie, czego mam szukać. Nie chce czegoś takiego jak Kendo gdzie biega się w ochraniaczach. Szukałbym raczej czegoś bardziej ''luźnego'' gdzie nie koniecznie musze się bić z kimś, ale gdzie poznam sztukę miecza. W TV kiedyś widziałem program gdzie kilku kolesi w normalnych kimonach i hakamach ćwiczyli miedzy sobą z bokenami, i czegoś takiego bym szukał tylko jak się to nazywa? Dziękuję z góry za wszelkie odpowiedzi na moje pytanie, mam nadzieje ze okażą się pomocne i niedługo rozpocznę trening.

Shi4
  • 0

budo_yagyu
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 291 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Pytanie o sztukę walki.
Jeśli8 szukasz czegoś w Wawie to zdaje mi się że spokojnie znajdziesz... tylko niech Graf się wypowie :]
  • 0

budo_kha
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków...

Napisano Ponad rok temu

Re: Pytanie o sztukę walki.
możesz poszukać pod ken-jutsu, ken-jitsu, kobudo. w wawie jest chyba prawie wszystko: iaido, battodo, ken-jutsu. tam gdzie nie ma sparingów to głównie stare szkoły.
  • 0

budo_graframolo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1094 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Pytanie o sztukę walki.
mod on
Cenzura
na drugi raz podaj sam text, podawanie adresu do innego forum jest wyraznie zabronione. :twisted: :twisted:
mod off


Zaraz mnie pewnie moderatorzy zabija znajac przychylnosc tego forum. Ale podaje ten link w dobrej wierze.
  • 0