Skocz do zawartości


Zdjęcie

Seminarium z Christophe PINNA


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

budo_gokken
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 150 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:3miasto

Napisano Ponad rok temu

Seminarium z Christophe PINNA
Dajcie znać jak było na seminarium z Pinną w Szczecinie... :lol:
pozdr
  • 0

budo_washi
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 773 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Seminarium z Christophe PINNA

Dajcie znać jak było na seminarium z Pinną w Szczecinie...


Tez chcialbym wiedziec, mialem jechac ale rozchorowali sie wspolpracownicy i trzeba bylo isc do pracy.
A jak bylo na Funaku i francuzach??
  • 0

budo_rowek
  • Użytkownik
  • Pip
  • 32 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Seminarium z Christophe PINNA
Pinna rewelacyjny. Metodyk z prawdziwego zdarzenia. Mamy materiału na rok czasu!
Świetny trener i wesoły pogodny facet. warto było!!! A dodatkowo super pokazowy show- turniej kumite teamów trójek z okręgów 2 x anglii (kadry kadetów i juniorów) i z polski-razem 8 drużyn -atmosferka i pełne trybuny. Były lasery dymy, ring ,światła i telebim. Rozmach pelen. Zakwasy łydek i reszty , wycisnal soki ze wszystkich . To jest Ktoś. nastepne seminarium powiedzial ze programowo rozpisze jako kontynuacje i uzupelnienie tego. wszystko z glowa i nie ukrywa patentow tylko przekazuje bez niczego.
  • 0

budo_perminator
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 433 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Seminarium z Christophe PINNA
Gdyby nie idiotyczna "polityka" organizatorow obydwu tych starzy to mozna by bylo jechac i na jeden i na drugi... A tak to trudno... Nie mowiac o tym ze jak Pinna byl w tym samym terminie to wiadomo bylo ze Biamontiego nie bedzie we Wrocku. Ale coz. Chyba wszyscy liczymy na poprawe, bo z tego co widzialem na tasmie to we wrocku doslownie show i pewnie w szczecinie tez nikt nie dal plamy. Szkoda tylko ze jak zwykle u nas nawet ludzie cwiczacy jeden styl nie moga sie dogadac.
  • 0

budo_never_winter666
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 55 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: Seminarium z Christophe PINNA
Christophe Pinna, brak słow na opisanie tego człowieka, pomimo to ze jest 4-krotnym Mistrzem Świata, 6-krotnym Mistrzem Europy oraz wielokrotnym Mistrzem Francji w kumite nie bylo widac po nim ani nutki wywyzszania sie. Pinna jest naprawde bardzo skromnym czlowiekiem. Zaangazowanie jakie wlozyl do tego zgrupowania bylo niesamowite. Bylem na wielu zgrupowaniach m.in z R. Gomisem ale nie widzialem u wczesniejszych mistrzow takiego podejscia do tlumaczonych cwiczen. Christophe chodzil po calej sali uwaznie patrzac na starszych jak i mlodszych zawodnikow co chwile ich poprawiajac, widac bylo ze chce sie z nami podzielic swoja wiedza, poprostu zalezalo mu na nas.
Swietne treningi, naprawde brak slow do opisania trzeba przezyc to samemu. Co do turnieju: 8 druzyn prezentujacych naprawde wysoki poziom, niesamowite show, lampy, dymy, prezentacje zawodnikow zrobily napewno na kazdym z nas ogromne wrazenie, do tego ta piekna hala i co najwazniejsze : PUBLICZNOSC !!
Takich kibicow owej sztuki walki jeszcze nie widzialem, cala trybuna prawie co nie pekla :) Na ME w Karate nawet nie widzialem tylu ludzi. Doping ludzi bylo slychac na kilometr. Ogolnie seminarium z Ch. Pinna uwazam za najlepsze jakie kiedykolwiek mialo miejsce, nie moge doczekac nastepnego przyjazdu Mistrza !!!! :)
Pozdrawiam bardzo goraca i namawiam do przyjazdu byc moze za rok. :)
  • 0

budo_rowek
  • Użytkownik
  • Pip
  • 32 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Seminarium z Christophe PINNA
Pinna to facet ktory terminy podaje sam i o polityce nie ma tu mowy. To facet ktory ma zaplanowany kalendarz na rok naprzod. organizator nie mogl wiele zrobic wiem bo tez o to pytalem(nikt nie wchodzi sobie bez potrzeby w termin bo to nie ma sensu widocznie tak wyszlo). wybor byl prosty. ja na gumisiu bylem 2 razy i chcialem byc na pinie. nie zaluje. bo treningu z pinna nie da sie porownac do niczego, powala z nog i juz. reszt mnie nie interesuje. show showem a liczy sie dla mnie material i to ze wiem nad czym dalej pracowac. nie wystarczy byc zawodnikiem trzeba umiec przekazac widze a pinna to niezwykle potrafi. nie kazdy umie to robic, zreszta nie nadarmo jest trenerem.
caly trening zaplanowany co do minuty, sam sobie nie odbuszcza przez caly czas ze wszystkim trenuje, ma niezwykla kondycje i wytrzymalosc a techniki nozne jak wiecie to rewelka i jeszcze to podejscie do ludzi-PROFESJONALISTA.
  • 0

budo_never_winter666
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 55 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: Seminarium z Christophe PINNA
Kolega wyzej napisal to co ja. Niesamowite zaangazowanie w trening, pokazywal nam wszystko czego sam nauczyl, nie ukrywal przed nami nic. Rowniez uczestniczylem 2krotniena zgrupowaniach z Gomisem i mam takie jakies uczucie jakby przyjechal i pokazal nam co umie, chodzil po sali czasami kogos poprawiajac, zupelnie dwie inne osobowosci i zupelnie inne podejscie do treningu. Naprawde to co nam pokazal Pinna jest elementem nad ktorym musimy teraz dlugo i ciezko cwiczyc, za co bardzo jemu dziekujemy.
  • 0

budo_dwooga
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Seminarium z Christophe PINNA
To zgrupowanie bylo po prostu genialne. Zawsze wiedzialam ze Pinna umie naprawde niesamowite rzeczy i jest kims wyjatkowym, ale rzeczywistosc przerosla moje wyobrazenia!!! Nie dosc ze to co potrafi i to co robi powoduje ze szczeka opada mi na ziemie a oczy wychodza na wierzch to do tego jest wspanialym czlowiekiem. I nie zalezy mu by komus imponowac tylko chce propagowac karate i omagac innym doskonalic sie w tym. Wszystkie treningi byly prowadzone wedlug programu i dopasowywane do naszych umiejetnosci. Na sali byl profesjonalista jakich naprawde brakuje, ale procz tego byl tez zwyklym czlowiekiem niesamowicie sympatycznym i zduzym poczuciem humoru.
Kogo nie bylo na tym zgrupowaniu nie wie co stracil. Niech zaluje i to naprawde bardzo, ale to bardzo mocno!!!!
A co do zawodow, to rowniez byly wspaniale. Atmosferka powodowala, ze serce szybciej bilo a i z tego co wiem widzowie byli bardzo zadowoleni. Z rteszta sam mistrz podkreslil, ze obecnie brakuje takich mniejszych turniejow, ale za to bardziej widowiskowych!
  • 0

budo_gokken
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 150 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:3miasto

Napisano Ponad rok temu

Re: Seminarium z Christophe PINNA
Ehh...ja bardzo żałuje tego seminarium. We Wrocku byłem tylko ze względu na egzamin, a z samych treningów z Francuzami nie do końca jestem zadowolony. Dużo sekwencji, właściwie nie wytłumaczonych. No i zlewka trenerów, Francuzów (było ich dwóch). Nie widziałem, zeby chodzili i porawiali. Zero merytotyki. Juz Gomis był o niebo lepszy bo coś tam jednak tłumaczył. Sekwencje sekwencjami., ale na turnieju nie widziałem żeby tego używali hehe. Oczywiście troche wyniosłem z tego, ale to jednak za mało. Po prostu ci co prowadzili są znakomitymi fighterami, a trenerami niestety nie...Szkoda.
  • 0

budo_perminator
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 433 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Seminarium z Christophe PINNA

Ehh...ja bardzo żałuje tego seminarium. We Wrocku byłem tylko ze względu na egzamin, a z samych treningów z Francuzami nie do końca jestem zadowolony. Dużo sekwencji, właściwie nie wytłumaczonych. No i zlewka trenerów, Francuzów (było ich dwóch). Nie widziałem, zeby chodzili i porawiali. Zero merytotyki. Juz Gomis był o niebo lepszy bo coś tam jednak tłumaczył. Sekwencje sekwencjami., ale na turnieju nie widziałem żeby tego używali hehe. Oczywiście troche wyniosłem z tego, ale to jednak za mało. Po prostu ci co prowadzili są znakomitymi fighterami, a trenerami niestety nie...Szkoda.


Wlasnie. Poza tym ich obecny trener czy tam szef wyszkolenia (bo nie jestem pewnien teraz jaka funkcje Pinna sprawuje) bedzie wiedzial wiecej od ludzi, ktorych trenuje. Wiadomo poza tym ze trenerzy maja inne podejscie do treningow niz zawodnicy. Ja z jednego stazu z Seba wynioslem wiecej niz z trzech z gomisem... Gomis czy felix pokaza jakas akcje, ale co z tego skoro wiekszosc z nas zapewne i tak nie jest w stanie tego powtorzyc tak by bylo to skuteczne.

Co do tej "polityki" to specjalnie napisalem w cudzyslowiu, ale ja np. nie jestem pewien czy nie bylo to umyslne. Tak jak ktos napisal wiadomo bylo od dawna kiedy Pinna przyjedzie do Polski i podobnie impreza z Funakoshim tez od dawna musiala byc zaplanowana (Funakoshi tez na zawolanie nie przyjezdza...). Powiem wam, ze ja wiedzialem w listopadzie 2004, ze Pinna i Funek beda w tym samym terminie. Wiec ludzie, ktorzy organizowali te imprezy chyba sie znaja i informowali siebie o tym. Pinna przeciez tez musial wiedziec ze przyjedzie do Polski w tym samym terminie co kadra pod jego opieka...
  • 0

budo_gokken
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 150 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:3miasto

Napisano Ponad rok temu

Re: Seminarium z Christophe PINNA
Wlasnie. Poza tym ich obecny trener czy tam szef wyszkolenia (bo nie jestem pewnien teraz jaka funkcje Pinna sprawuje) bedzie wiedzial wiecej od ludzi, ktorych trenuje. Wiadomo poza tym ze trenerzy maja inne podejscie do treningow niz zawodnicy. Ja z jednego stazu z Seba wynioslem wiecej niz z trzech z gomisem... Gomis czy felix pokaza jakas akcje, ale co z tego skoro wiekszosc z nas zapewne i tak nie jest w stanie tego powtorzyc tak by bylo to skuteczne.

[/quote]


Akcje da się powtórzyć, ale jak sobie ją ćwiczysz z partnerem. W walce to wątpie :) ja bynajmniej nie będę sie wydurniał. Kiedys tak robiłem, ale to dawno temu jak byłem Murzynem:)
  • 0

budo_never_winter666
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 55 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: Seminarium z Christophe PINNA

Akcje da się powtórzyć, ale jak sobie ją ćwiczysz z partnerem. W walce to wątpie :) ja bynajmniej nie będę sie wydurniał. Kiedys tak robiłem, ale to dawno temu jak byłem Murzynem:)


Po to sa te seminaria abys poprzez swoj wysilek i ciezki trening dazyl do tego aby wlasnie zastosowac te techniki w walce :lol:

Jak wyzej napisaliscie Gomis czy reszta ludzi prowadzacych zgrupowania nie przyklada sie tak bardzo do prowadzenia tego, dlatego tez chyle gowe jeszcze nizej ku Pinnie, czlowiekowi, ktory stal sie moim idolem :) Oby wiecej takich zgrupowan !! :o
  • 0

budo_rowek
  • Użytkownik
  • Pip
  • 32 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Seminarium z Christophe PINNA
o tym ze nikt z aktualnej kadry francji nie przyjedzie to pinna juz rok temu powiedzial i ja w to uwierzylem bo chyba informa pochodzila od wlasciwej osoby!?
bo oni maja jakies przygotowania i bez zgody zwiazku nie moga.
ci co byli nie sa z kadry on to nazwal grupka skrzyknietych przyjaciol. wiadomo francuzi o niebo sa lepsi od nas nawet ci nie z kadry(bo u nas brak odpowiedniego szkolenia ) metody juz dawno zrewolucjonizowano i dopiero pinna nam to uswiadomil jak bardzo. dobrze ze jego cel to podniesienie poziomu we wszystkich krajach a nie tylko u siebie. bo innaczej owijal by w bawelne albo pokazal tylko miniumum a widac ze mu zalezy to prawdziwy pasjonat.On nie potrafi byc bierny,Smial sie podczas Baltic cup ze mial ochote wyskoczyc na mate i powalczyc.widac ze tym zyje.
No co tu duzo gadac jest super i nie da się niczym a nikim zastapić. Myslalem ze to bedzie taki picer a jestem w szoku i wiem ze duzo wiecej teraz widze i rozumiem w kumite
  • 0

budo_laser
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3643 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Karate

Napisano Ponad rok temu

Re: Seminarium z Christophe PINNA
Kurde bele, to żałuje że nie byłem.
Ael podobnego zdania jak wy o Pinna jestem o Valu Mijailowiczu. Szkoda tylko ze mistrzowie tej klasy tak żadko przyjeżdzaja do Polski.
  • 0

budo_never_winter666
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 55 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: Seminarium z Christophe PINNA
Tak wiec pozostalo nam czekam i miec nadzieje ze Pinna wroci do nas za rok i pokaze nam jeszcze wiecej.
Co do wyszkolenia zawodników: mysle ze w Polsce znajduje sie kilku, kilkunastu zawodników dobrze wyszkolonych, majacych szanse na WKF, tylko ze brakuje im nutki " tego czegos ". Uwazam rowniez ze bardzo duza role podczas takich zawodow oprocz umiejetnosci zawodnika jest sama psychika nad ktora musimy pracowac tylko i wylacznie sami, poniewaz zaden mistrz nawet najwiekszy nie jest w stanie tego elemntu walki nam poprawic :-) .
Tak mnie nurtuje wlasnie jedno pytanie, w jaki sposob Pinna szykowal sie psychicznie do takich wielkich turniejów :roll: ( bo jak wczesniej napisalem, walka to nie tylko umiejetnosci kopania czy wyprowadzania technik recznych :) )
  • 0

budo_gokken
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 150 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:3miasto

Napisano Ponad rok temu

Re: Seminarium z Christophe PINNA
Rozumiem, że mówił, że za rok powróci do POlski, tak??? Tym razem mój wybór będzie oczywisty...:)
  • 0

budo_kok.o
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 68 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Seminarium z Christophe PINNA
a ja mam nadzieje, ze nie bedzie trzeba wybierac , i oba seminaria beda w roznym czasie...
  • 0

budo_never_winter666
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 55 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: Seminarium z Christophe PINNA
rowniesz mam nadzieje ze nastepne zgrupowania beda w innych terminach i to ze nie bedzie trzeba wybierac chociaz nazwisko Pinna - samo mowi za siebie :)
  • 0

budo_dwooga
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Seminarium z Christophe PINNA
Moim zdaniem w takiej sytuacji nie ma problemu nawet jezeli trzeba wybrac, bo zrezygnowac ze zgrupowania z Pinna to po prostu... no az slow brak. =] Mnie osobiscie ten facet niesamowicie zainspirowal!!! I juz odliczam dni do nastepnego zgrupowania, a moze sie jakos uda wczesniej go gdzies wyhaczyc =P czego bym sobie bardzo zyczyla =]
  • 0

budo_gretzky
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: Seminarium z Christophe PINNA
po jednej fotce z seminarium i z zawodow :)

1. wszystko co zostalo pokazane zawsze bylo ladnie wyjasnione
Dołączona grafika

2. na zdj. trafienie i wygranie walki polfinalowej przez najlepszego zawodnika turnieju ;]
Dołączona grafika

ps. jesli zdjecia bede chwilami niewidoczne znaczy to ze jest problem z dns'ami servera i po rozwiazaniu problemu beda widoczne normalnie.
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018