Pytanie do EXPERTO
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Nie udzielam pomocy na PW / PM / Priv. Wszelkie pytania proszę pisać na forum, w temacie otrzymasz więcej opinii.
Napisano Ponad rok temu
Link który podałeś nie działa, ale domyślam się że chodzi Ci o ten trening: http://www.fabrykasi...atkujacych.html
tak o ten właśnie chodzi
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Nie udzielam pomocy na PW / PM / Priv. Wszelkie pytania proszę pisać na forum, w temacie otrzymasz więcej opinii.
Napisano Ponad rok temu
nie nie jestem początkujący kiedyś już ćwiczyłem a teraz jestem po miesięcznym przygotowaniu tak jakby ogólnorozwojówce czyli jęsli dobrze zrozumiałem trening npTAK, jeśli chcesz zmniejszyć ilość powtórzeń to powinieneś zwiększyć ciężar. Jeśli Jesteś początkującym to niemusisz od razu ćwiczyć dużymi ciężarami i nie powinieneś. Gdyż przy dużych ciężarach możesz nie wyłapać odpowiedniej techniki.
wyciskanie na klatkę na ławce prostej
12* 40 kg
10*48
8*55
6*65
czy lepiej tak
6*65kg
6*65
6*65
6*65
oczywiście to były tylko przykładowe kg
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Ale to nie mnie się pytaj o ciężar w serii tylko Siebie, to od Ciebie zależy ile podniesiesz... Ale mniej więcej jest okej.
to lepiej serie 12,10,8,6 i przy każdym zmieniać ciężąr czy lepiej jeden ciężar maxymalny i po 6 powtórzeń w serii
Napisano Ponad rok temu
Odpowie ktoś??? niecierpliwie się trochęto lepiej serie 12,10,8,6 i przy każdym zmieniać ciężąr czy lepiej jeden ciężar maxymalny i po 6 powtórzeń w serii
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu