Gdzie zacząć?
Napisano Ponad rok temu
Jestem sobie początkującym pre-aikidoką (znaczy się mam zamiar ćwiczyć Aiki ). U siebie w miasteczku niestety nie mogę , stąd muszę wybrać się do Wawy. I tu moje pytanie: może mi ktoś polecić jakieś miejsce do którego w miarę łatwo można się dostać z dworca WC czy WZ? Trochę poszperałem w sieci, ale a nuż widelec coś przegapiłem.
(i tu Melkior słyszy chór głosów przekrzykujących się: "u mnie jest najlepiej!", "a nie bo u mnie!", itp... )
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
P.S. Chodzi oczywiście o klub Meian :wink:
Napisano Ponad rok temu
wszyscy wiedza, ze najlepszy w warszawie, ba, co ja mowie, najlepszy w tej czesci swiata, jest klub meian.
Kurcze! Uprzedziłeś mnie :wink:
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
ale obiektywnie to chyba najlepszy dojazd z Centralnego jest do Tomka Sowińskiego na Smolna - 3 przystanki tramwajem.
Z Zachodniego masz Raclawicka - pare przystankow autobusem 172 i az dwa kluby.
Metrem: Velinowa i Tanren
Kluby Andrzeja i Marka juz zostaly wspomniane.
Z tych z latwym dojazdem wiecej nie pamietam. Poszukaj sam. Google prawde Ci powie.
Uzdrawiam
Emerque
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
odrazu mowie ze miejsce dojo na wierzbnie zmienilo sie na wilanowska...ale tez przy metrze rob domaniewskiej i niepodleglosci zaarz przy kosciele..jakies 50 metrow od stacji wilanowskiej
Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Napisano Ponad rok temu
www.aikido.home.pl jest u nas troche osob ktore sa spod wawy
Nieee, dosyć! To jest wszędzie, te bilbordy to już naprawdę lekka megalomania :wink:
Ja ze swojej strony jako najlepszy klub w warszawie polecam oczywiście WSAA (Warszawskie Stowarzyszenie Aikido Aikikai) - sekcji jest klika, ja jestem z Budojo ale dla Ciebie lepszy dojazd byłby np. na Gwardię, Karową czy na Koło.
Oto adres: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]