Zamawianie z zagranicy
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Kiedy piszesz do nich te maile i kiedy Ci odpisuja?
Poza tym zapewne jakby mogli, to by zatrudnili
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Poza tym mnie sie tez tak juz zdarzylo pare razy, ze cos bylo juz "out of stock" i wtedy na taka informacje musialem troche dlugo czekac po zamowieniu.
Podejrzewam, ze szukaja, czy by sie nie dalo skads sprowadzic - wszystkie zamowione przeze mnie noze byly wycofane z produkcji.
Napisano Ponad rok temu
Nie wiem, tak sobie zgaduje, mam z nimi praktycznie tylko dobre doswiadczenia.
A moze juz jestem przyzwyczajony
Napisano Ponad rok temu
W moim przypadku też czegoś nie było na stanie (X1). Dzień po złożeniu zamówienia przysłali mi e-maila, że X1 będzie w następnym tygodniu, czy chcę poczekać. Odpisałem że poczekam.
Kilka dni później otrzymałem wiadomość, że przesyłka jest gotowa do drogi, ale jest problem z e-kartą. Wysłałem im e-maila z wyjaśnieniem i wszystko gra.
Za każdym razem odpowiedź była nastepnego dnia, ale wszystko było załatwione jak należy. Dlatego uważam że w NG starają się rozwiązać dany problem , może nie są błyskawiczni, ale są skuteczni.
pozdr.
Napisano Ponad rok temu
01:00 naszego czasu - po 24 godzinach dostaje odpowiedz - oczywiscie pomylili chyba tresc listu ktora wyslali bo to nie byla odpowiedz na moje pytanie. Jak najszybciej pisze reply, zeby sie zalapac i dupa... Mam nadzieje ze do lutego uda mi sie zamowic ten noz.
Napisano Ponad rok temu
Pozdro...
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Juz nie chcialem tego pisac, zeby ktos nie pomyslal, ze mi placa - i tak juz dosc porobilem za "advocatus diavoli"Moze to banalne ale nie zapominajcie ,że takich jak my są setki jak nie tysiące....czekających.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
To jest sklep - normalny sklep, w ktorym sprzedaja noze zza lady, oprocz tego maja tego online shop.
Obsluga klienta nie jest "fatalna" - IMO jest bardzo dobra, bo tego dowodza wszystkie moje kontakty z nimi, a troche ich juz zdazylo byc.
Pare razy powymienialismy troche dluzsze maile nawet, jak cos nie gralo (out of stock, albo podobnie).
Moze masz pecha, a moze faktycznie jest teraz tyle zamowien.
Pomysl, ze oni musza prowadzic korespondencje, musza wysylac wszystkie zamowione towary na caly swiat... A doba ma tylko 24 godziny.
To jest mala firma, nie zaden koncern z roznymi departamentami - a jak sie mozna zorientowac, klientow musza miec mase.
Poza tym nie wiesz, jakie sa przyczyny tego braku odpowiedzi.
Kilka sklepow, do ktorych swego czasu pisalem, nie raczylo mi przez kilka miesiecy odpowiedziec w ogole.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
No wiesz, miedzy tym, co napisales teraz, a stwierdzeniem, ze "maja fatalna obsluge klienta" to ja zauwazam jednak pewna rozniceZdaje sobie sprawe z tego ze moga miec tyle zamowien, ale skoro jest popyt to powinni mu sprostac. Zatrudnic kogos dodatkowego do obslugi itp. Prosze mnie zle nie zrozumiec, nie twierdze ze caly sklep New Graham jest zly itp. Zamawialem od nich wczesniej i bylem zadowolony, twierdze tylko ze nad szybkoscia obslugi klienta mogliby popracowac.
Napisano Ponad rok temu
Jeden np z tym jakie benchmadey 690 maja on stock
Napisano Ponad rok temu
No nie tylko szybkosc, juz dostalem 2 listy nie adresowane do mnie
Jeden np z tym jakie benchmadey 690 maja on stock
Trochę odświeżę temat
Jak o coś zapytałe NG to odpiwiedź miałem nstrępnego dnia
Może chodzi tu o konto jak kiedyś pisał Liczmistrz U mnie neostrada (jeszcze nie jest u nich jako wysyłacz spamu)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 11
0 użytkowników, 11 gości, 0 anonimowych
10 następnych tematów
-
pytanie o multitoole
- Ponad rok temu
-
ukryte ostrze
- Ponad rok temu
-
ostrość EDC
- Ponad rok temu
-
Otwieranie dynamiczne... flicking
- Ponad rok temu
-
kabura cqb1 zonk??
- Ponad rok temu
-
3 pytania
- Ponad rok temu
-
Maly, lekki EDC do zastosowan codziennych?
- Ponad rok temu
-
My, dziwni ludzie z nozami a sprawa Zlotu Budo
- Ponad rok temu
-
Buck Nighthawk
- Ponad rok temu
-
Nóż vs. Policja
- Ponad rok temu