Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nóż vs. Policja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

budo_math.
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 379 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Nóż vs. Policja
Czy kiedykolwiek mieliście taką sutuację, w której służby typu policja, bądź jakaś ochrona, natknęły się na waszego edc? A jesli tak, to jestem ciekaw czy mieliście wtedy większe problemy no i jak się zakończyło całe zajście.

Jeśli już kiedyś o tym było, to sorki.

pozdrawiam
.m.
  • 0

budo_domr
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 580 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano Ponad rok temu

Re: Nóż vs. Policja
Zdarzyło mi się coś takiego 2 razy - raz w supermarkecie, a raz, gdy w budynku, gdzie studiuję (przy okazji jest to akademik dla cudzoziemców i dzieją się tam zadzwiające rzeczy czasami 8O ), CBŚ ustawiło bramkę reagującą na metal i przepuszczało po kolei sprawdzając dokumenty.
W obu przypadkach panowie z ciekawością i podziwem obejrzeli moje EDC (raz PK Companion a raz MT LCC) i spokojnie oddali. Żadnych nieprzyjemności nie miałem, bo i dlaczego. Przyjemnie się rozmawiało i porównywało sprzęt (ochroniarz w supermarkecie miał Spydero Mili) :D

pozdrawiam,
DomR
  • 0

budo_vince
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4029 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Nóż vs. Policja
Miales szczescie bo tafiles na zrzeszonego :)
  • 0

budo_domr
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 580 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano Ponad rok temu

Re: Nóż vs. Policja
Raczej zarażonego :)
  • 0

budo_dark
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2517 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Nóż vs. Policja
Na mnie dwoch z policji dziwnie patrzylo jak szedlem Piotrkowska ze Striderem MT przy pasku. :wink: Ale zero reakcji tez i w moim przypadku bo i dlaczego tak jak u DomRa. Wygladam normalnie, zachowuje sie spokojnie...jem hamburgera.
  • 0

budo_cynik