Skocz do zawartości


Zdjęcie

Mięśnie 'cyców' :D


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
77 odpowiedzi w tym temacie

budo_grillu
  • Użytkownik
  • Pip
  • 48 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Sosnowiec

Napisano Ponad rok temu

Mięśnie 'cyców' :D
Sorry za głupawą nazwę tego topicu ale nie znam się a mam pytanko. Mianowicie ćwiczę sobie mięsnie brzuszka tym treninge ABS z teakwondo. No spoko. Można powiedziec, że ćwiczę praktycznie drugi miesiąc i rezultaty są. Troszkę sobie go zmodyfikowałem tak, żebym sie mógł zmęczyć, bo te ilosci jakie oni podali są dla mnie niewystarczające 8) W każdym razie krata się robi. Nawet fajna :D Ale jest drugi problem, z którym zwracam się do fachowców. Chce miec jakieś mięsnie na klacie:) Własnie te całe 'cyce' :D Jestem chudy nawet bardzo. I chciałbym się jakimś domowym sposobem dorobić tych mięsni. Nie musze miec takich jak Pudzian :) ale chociaż zeby były zarysowane elegancko. W domu dysponuje hantelkami 3kg i 1kg (to drugie no comments :D ). Coś tam ćwiczę ale wolałby coś sprawdzonego takie jak tem trening z teakwond na mięśnie brzucha. Więc jęsli możecie to napiszcie jak tego dokonać. Z góry dzieki.
  • 0

budo_worns-4life
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 375 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Mięśnie 'cyców' :D