Kolejny upgrade diety
Napisano Ponad rok temu
Moje zapotrzebowanie wynosi ok 4000kcal
obecna waga 79-80kg
2gr bialka na kg masy ciala - 160gr
80gr tluszczy
1. bialko (Syntrax Matrix + obecnie kreatyna Ngorge ) 120kcal - 20gr bialka
2. 75gr platkow + 25 gram orzechow + 300ml mleka (615 kcal; 20gr bialka)
3. 100gram udka z kurczaka/ryby + 100gr ryzu + warzywa + sos (np slodko-kwasny uncle bens - wiem wiem konserwanty - ale ja jestem amatorem ;p ) + 10 ml oliwy + jedno jajko (usmazone razem z ryzem w mikrofalowce) - 750kcal; 34gr bialka
4. 100gram udka z kurczaka/ryby + 100gr ryzu + warzywa + sos (np slodko-kwasny uncle bens - wiem wiem konserwanty - ale ja jestem amatorem ;p ) + 10 ml oliwy + jedno jajko (usmazone razem z ryzem w mikrofalowce) - 750kcal; 34gr bialka
5. 100gram udka z kurczaka/ryby + 100gr ryzu + warzywa + sos (np slodko-kwasny uncle bens - wiem wiem konserwanty - ale ja jestem amatorem ;p ) + 10 ml oliwy + jedno jajko (usmazone razem z ryzem w mikrofalowce) - 750kcal; 34gr bialka
6. 75gr orzechow wloskich - 500kcal; 10gr bialka
7. porcja gainera (Mutant Mass 130gr - 525 kcal; 25 gr bialka
8. kazeina przed snem - 120kcal; 20 gr bialka
Calosc: ok 4130kcal
bialko 197gr - 2,4gr na kg masy ciala
bialko pochodzenia roslinnego: ok 44 = ok 25%
bialko pochodzenia zwierzecego: ok 96 gr = ok 50%
bialko z odzywek - ok 65 gr = ok 25%
Tluszcze - 3x10 ml oliwy + 40gr z orzechow wloskich = ok 70gram - reszty z miesa/odzywek nie wliczalem - zakladam ze wychodzi min 80gr tj min 1gr na kg wagi ciala
Do tego w dzien treningowy baton proteinowy zaraz po treningu (287kcal; 18gr bialka) co daje 4400kcal w dzien treningowy.
Jesli chodzi o sniadanie to juz wyjasniam ze trenuje zawsze rano, wiec staram sie jesc lekki posilek. A jesli chodzi o kolejnosc to przewanie orzechy + gainer jem pare godzin po sniadaniu.
Been there, taken that
Jesli pomoglem to postaw mi piwo
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu