Sayoc - Birmingham
Napisano Ponad rok temu
No to tyle. Całkiem sporo jak na 30h podróż. Nie mogłem niestety zostać do poniedziałku i poćwiczyć więcej
To drugie seminarium Sayoc w Europie, kolejne niedługo, także w Polsce.
Napisano Ponad rok temu
jakie to są biczyki??? i jakie techniki stosujecie?? sam też się tym bawisz??
kooniu
Napisano Ponad rok temu
mozesz przyblizyc ten system (sayoc)? sciagnalem sobie filmiki z sayoc.com.. trozske poczytalem, ale wolalbym tak na chlopski rozum i po polsku, bo z anglika mialem 3..
glownie chodzi mi o walke nozem i samoobrone przed nozem...
z tego co do tej pory wyczytalem, to wiem, ze maja specjalnie takie dlugie noze, zeby lepiej stosowac specyficzne dla tego systemu techniki (na czym ta specyfika polega - nie wiem, a chce sie dowiedziec..)
dodam ze jestem w nozu zielony- takze nie mam pojecia o zadnych stylach/systemach walki nozem... dopiero zbieram materialy przez internet i studiuje je..
najlepiej jakby ktos artykuly z ich strony na polski przetlumaczyl.. przynajmniej
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
- no i przypasowal nazwy chwytow po kolei do tych pokazanych na
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
a tak ogolnie to fajna stronka, znacie jakies jej podobne?
Napisano Ponad rok temu
1. nie wiem, o jakie specjalne długie noże Ci chodzi. widziałem mnóstwo, zarówno dużychjak i bardzo, bardzo małych. All blade all the time. od 1cm do 70 cm.
2. techniki i ich specyfika zależy także od długości i kształtu ostrza, a więc nie można mówić o jednej, specyficznej technice.
3. chwyty noża nigdy nie są uczone tak, jak pokazane w necie. Uczenie chwytów bez pokazania, kiedy się ich uzywa jest nonsensem. A na stronie nie ma nic na temat pewnych na pozór idiotycznych ustawień.
W necie jest cała masa szajsu niestety, ale udanych poszukiwań Nawet stronka Sayoc jest troszkę zbyt pod publiczkę.