Skocz do zawartości


Zdjęcie

;)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

budo_mafox_
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 746 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

;)
jeden tekst:
"My z kumplami np chodzimy na dyskoteki tylko na zdymy to nasza rozrywka jesteśmy młodzi bogaci niektóre dziewczyny twierdzą ,że przystojni (wszystkie:))).To jakby nasze hobby lubimy wzbudzać strach i ośmieszać facetów w obecnosci ich dziewczyn nawet nie wiecie jak ciekawe są zachowania takich ludzi był przypadek że facet się popłakał zostawił laske i uciekł naszczescie go dorwalismy!!!


([link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], 2003-06-01 11:51:25) "

"

Takie chlopaczki bywaja na dyskotekach wlasnie w grupie. 60 kilogramow zywej wagi, wloski na zel, samochody od tatusia. Kiedys z kolegami jednak z duzych dyskotek zatrudnila nas chlopakow z sekcji kyokushin (taka odmiana karate )do ochrony takiej imprezy.Na studiach trzeba bylo dorabiac w jakis sposob. Wiec ochraniamy taka impreze (byl to rok 1997 bodajze) a tutaj wpadaja smarkacze lat 16-17 w liczbie 6 z dziewczynkami. Tak sie nieszczesliwie zlozylo, ze nikt z nas nie lubil chamstwa i tandety. Intelektu mieli razem moze na jedna osobe z dziewczynkami. Ktorys wpadl na pomysl zeby noz wyciagnac. Skonczylo sie tym,ze jedzi na wozku inwalidzkim (koledze reke sie omsknela i dostal za mocno w czesc szyjna kregoslupa), drugi ma niedowlad reki. Trzeci jak uciekal to wpadl pod samochod.Pozostali dostali wyroki 8,12 miesiecy bezwlednej kary pozbwienia wolnosci i pewnie robili za panienki w ZK. (buziunie mieli chlopcy jak dziewczynki, takie mile ze az strach po prostu piekne, szkoda bylo bic,) Tak wiec skonczylo sie chojrakowanie.Dysk oteka istnieje,ma sie dobrze, mlodsi juz koledzy ja obstawiaja i chwala sobie te prace. Taki fragment z zycia faceta, ktory troche widzial i przezyl. Zatem do tych kozakow z dyskotek, ktorzy szukaja zadymy, znajdzcie sobie rownych, bowiem inaczej jestescie smieszni,zalosni i tacy "bez jaj".Ale jak to w wieku lat 16 mozna miec jaja? Sam sie czasami zastanawiam nad tym.Pozdrowionka.


(~Ari, 2003-06-01 12:39:45) "


"Jest tylko mała różnica że ja mam 23 lata 182 cm 110 kg od 5 lat przyjmuje leki chormonalne a takż insuline i morfine na dodatek trenuje boks combat i combat kalaki tak ze nie załatwiliscie jakis dzieciaków bo twoich uderzen nawet bym nie poczuł


([link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], 2003-06-01 12:48:51) "

:lol:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
  • 0

budo_combat
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3360 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: ;)
Nie... To się po prostu nawet nie chce komentować.

Fantazje szalonego organisty kościelnego nt. wymiatania na dyskotekach wiejskich .... Praca pod redakcją zwalonego słonia i pani Krysi z koła gospodyń domowych---

:roll: :rofl: :rofl: :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
  • 0

budo_eternite22
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 66 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: ;)
rece opadaja...
  • 0

budo_|mm0rta|
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 482 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Re: ;)
8O :roll: :lol: = LOL = :lol: :roll: 8O

- Pozdrawiam :)
  • 0

budo_combat
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3360 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: ;)
Nie mogę ten debil jest w ogóle aktywny

IMIENIU NOWEJ ARYSTOKRACJI RP

Mogę powiedzieć,iż muzyka poważna w wykonaniu wielkiego mistrza jakim niewątpliwie był mistrz Frydery może być niezrozumiała i zbyt trudna dla ludzi o z niższych warstw społecznych a mianowicie mam namyśli rolników robotników itp.Oczywiscie nie chce nikogo urazić niemniej jednak tak wiatły umysł jak mój nie może pogodzić sie z krytyką wielkiego Polaka.Dlatego niech każdy robi co do niego należy tz.robole do roboty rolnicy na pole a ja na pałace

Sir Dominx


([link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], 2003-02-20 11:22:13)


[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
  • 0

budo_punisher
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 760 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:SZN/BLN
  • Zainteresowania:Różne

Napisano Ponad rok temu

Re: ;)
Skąd się biorą tacy ludzie?????

Poćwiczy taki cos przez pewien okres czasu i kozaczy z kolesiami.

Nienawidzę tego typu ludzi.
  • 0

budo_sid
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1086 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: ;)
8O ... to chyba żart...??? 8O
  • 0

budo_pogo24
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 120 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Olsztyn

Napisano Ponad rok temu

Re: ;)
:blus:
Jestem ciekaw z jakiego szpitala nawiał :?:
  • 0

budo_sally
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4333 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Południe
  • Zainteresowania:Muay Thai

Napisano Ponad rok temu

Re: ;)
a co wyscie sie wczoraj wszyscy urodzili...??/
przeciez to jest normalnie, na dyskotekach az roi sie od małolatów, czy nawet starszych z podejściem tego typu
to chyba normalne, nie rozumiem waszego zdziwienia i wyrazow oburzenia
  • 0

budo_combat
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3360 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: ;)

a co wyscie sie wczoraj wszyscy urodzili...??/
przeciez to jest normalnie, na dyskotekach az roi sie od małolatów, czy nawet starszych z podejściem tego typu
to chyba normalne, nie rozumiem waszego zdziwienia i wyrazow oburzenia


Ehh - te buraki bredzą. Nigdy w życiu nie zaczepiają żadnych silniejszych od siebie - bo dostali by okrutny wp.... Za to mogą sobie na różnych listach dyskusyjnych pochwalić czego to oni nie dokonali... (pokonfabulować swobodnie)...

Odpowiedź jedna - o to tu chodzi :roll:
  • 0

budo_sid
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1086 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: ;)

a co wyscie sie wczoraj wszyscy urodzili...??/
przeciez to jest normalnie, na dyskotekach az roi sie od małolatów, czy nawet starszych z podejściem tego typu
to chyba normalne, nie rozumiem waszego zdziwienia i wyrazow oburzenia

Dobrze, już dobrze... Nie powinienem być zdziwiony. To: 8O , jest odruchem bezwarunkowym. Zawsze będę pod wrażeniem postępującego skretynienia powszechnego.
Poza tym czemu mam ukrywać oburzenie? Czemu mam wykazywać się obojętnością, tylko dlatego, że debilizm jest na porządku dziennym...???
Aha... ja nie chodzę na "dyskoteki w których roi się od małolatów (itd.)". Co by tłumaczyło zarzucaną mi (niesłusznie) niewiedzę...
  • 0

budo_sally
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4333 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Południe
  • Zainteresowania:Muay Thai

Napisano Ponad rok temu

Re: ;)

Ehh - te buraki bredzą. Nigdy w życiu nie zaczepiają żadnych silniejszych od siebie - bo dostali by okrutny wp.... Za to mogą sobie na różnych listach dyskusyjnych pochwalić czego to oni nie dokonali... (pokonfabulować swobodnie)...Odpowiedź jedna - o to tu chodzi :roll:


a kto mowi o zaczepianiu silniejszych?? jest ich pięciu to kto będzie silniejszy? oczywiscie ze zczaczepiaja, kroją, biją często idą tam właśnie po to...to niestety nie sa konfabulacje
  • 0

budo_dizzy6969
  • Użytkownik
  • Pip
  • 20 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: ;)

jeden tekst:
"Jest tylko mała różnica że ja mam 23 lata 182 cm 110 kg od 5 lat przyjmuje leki chormonalne a takż insuline i morfine na dodatek trenuje boks combat i combat kalaki tak ze nie załatwiliscie jakis dzieciaków bo twoich uderzen nawet bym nie poczuł

([link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], 2003-06-01 12:48:51) "


ja to bym takich wszystkich normalnie kur**** rozp***** $#@$$#@4*****4#$!$#%^&^%$&$...az zrobilo sie malo przyjemnie :wink:

"uwielbiam" takich pacjentow-koks w opor, jakas silownia, od roku juz nie staje, te sprawy...a jak jeden taki wlasnie madry robil bardache na jednej z imprez to biedak teraz oddycha przez rurki bo mu jakas noga w krtan kopnela... i tu nawet by turbo-morfino-hormonalno-kokso-cyforgo-ch*j wie co nie pomoglo :) :) :)
  • 0

budo_mafox_
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 746 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: ;)
a ty napisales podobnie jak oni :?
  • 0

budo_krzywy
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 71 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: ;)
qrde... temat watku schodzi na to kto jest bardziej pokorny...
po co pisac takie bzdety?
Troche wyrozumialosci dla modemowcow.

:?
  • 0

budo_krzeslav
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 153 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Stolyca

Napisano Ponad rok temu

Re: ;)

"Jest tylko mała różnica że ja mam 23 lata 182 cm 110 kg od 5 lat przyjmuje leki chormonalne a takż insuline i morfine na dodatek trenuje boks combat i combat kalaki tak ze nie załatwiliscie jakis dzieciaków bo twoich uderzen nawet bym nie poczuł


([link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], 2003-06-01 12:48:51) "


Morfina i leki "chormonalne" (ki diabeł ???)... w wieku 25 lat będzie woził swoją wątrobę na taczce. A trzustki to już chyba nie ma, skoro bierze insulinę.
Nie śmiejcie się z kaleki :?
  • 0

budo_combat
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3360 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: ;)

a kto mowi o zaczepianiu silniejszych?? jest ich pięciu to kto będzie silniejszy? oczywiscie ze zczaczepiaja, kroją, biją często idą tam właśnie po to...to niestety nie sa konfabulacje


Właśnie O TYM mówię - nigdy nie zaczepi taki 1/1 czy nawet 5/5 (ale silniejszych od siebie). Potrafią tylko w grupie - jak hieny...
  • 0

budo_combat
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3360 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: ;)
A i z tego co widziałem na sieci - to bardzo wiele takich "opowieści z dymiącej i jednej nogi"- to wymysły :)
  • 0

budo_777
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 53 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk

Napisano Ponad rok temu

Re: ;)
Ludzie, wyluzujcie sie! Najprawdopodobniej frajer koloryzuje. Ktory koksiarz bierze insuline i morfine? Po chuj? I jeszcze do tego "trenuje"
kombat boks, kombat kalaki i kombat kombat. Szkoda adrenaliny na cwelika. A chamstwo na dyskotekach bylo, jest i bedzie w naszym kraju.
Taka jego (tzn.kraju) uroda widocznie.
  • 0

budo_combat
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3360 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: ;)

Ludzie, wyluzujcie sie! Najprawdopodobniej frajer koloryzuje. Ktory koksiarz bierze insuline i morfine? Po chuj? I jeszcze do tego "trenuje"
kombat boks, kombat kalaki i kombat kombat. Szkoda adrenaliny na cwelika. A chamstwo na dyskotekach bylo, jest i bedzie w naszym kraju.
Taka jego (tzn.kraju) uroda widocznie.


Masz rację - co do tego "koksa" - to nawet nie zajmowałem się tym co szczegółowo bierze (bo to oczywiście bzdury). Chodziło mi o OGOŁ, prawdziwych koksów - bo ten koleś nie ma pojęcia o dopingu :lol: :lol: :evil:

Morfina - przeciwbólowa - hmm - nie ma efektu dopingowego.
Insulina - czyżby biedny cukrzyk? :) :lol:
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018