Skocz do zawartości


Zdjęcie

opinie o nozu OSA


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

budo_darkan
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:gda

Napisano Ponad rok temu

opinie o nozu OSA
Witam.

Chcialbym poznac wasze opnie na temat noza OSA. link ponizej:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

W opisie tego modelu jest niewiele. Na sieci tez nic moge wiecej o nim wyskrobac ;/
Interesuja mnie wymiary ostrza, rekojeci.
Jaka jest jego wytrzymalosc i trwalosc. Chodzi mi o rdze i ogolna eksploatacje.
Z czego jest wykonana rekojesc?
Jakie widzicie jego zastosowanie oprocz rzucania ?


z gory tnx 4 help
  • 0

budo_mort
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1215 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: opinie o nozu OSA
jestem amatorem ale kilka miesiecy temu chciałem go kupić, do czasu gdy nie wziąłem do ręki; mam małą dłoń ale i tak nie miesciła się na rękojesci, uchwyt jest niewygodny i nie wyobrażam sobie jakiegoś praktyczne zastosowania -
wykonany jest w całości ze stali. rękojeść owinięta linką wymiary ostrza to ok 8cm (piszę z pamięci) , już wolałbym zwykłą finkę bo ma gardę i lepszy uchwyt.
  • 0

budo_narcyz
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1036 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:wrocław

Napisano Ponad rok temu

Re: opinie o nozu OSA
No więc... OSA jest jak zapewne wiesz robiona w dwóch wersjach - biała i czarna. Każda jest wykonana z innej stali. Zdecydowanie lepsza jest czarna ( i do tego tańsza ) , za to biała ma lepszą pochwę ( z klipsem )