Skocz do zawartości


Zdjęcie

TRENADROL


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

tamer
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

TRENADROL
witam wszystkich , mam pytanie zaczynam niedługo cykl z trenadrolem, mam już spory starz treningowy, ale w kwestii prohormonów jestem zielony, oka konkrety
mam skłonność do ginekomasti więc czy w trakcie cyklu musze coś przyjmować, czy jednak nie bo trenadrol to nie taki silny prohormon????????
co przyjmować na odblokowanie, w jakich dawkach i przez ile czasu???????????????????
z czym najlepiej przyjmować trenadrol i w jakich dawkach?????
co brać na osłone wątroby??????????
jakie są skutki uboczne????jakiś trądzik ??? łysienie???
no i prosze o wasze zdanie na temat trenadrolu

z góry thx za pomoc :angry:
  • 0

MaC406

MaC406

    B-52 Stratofortress

  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 3269 postów
  • Pomógł: 2
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: TRENADROL
Jezeli masz sklonności do gino i zauwazysz podczas cyklu ze gino sie powieksza to do odbloku wrzuc Proviron.
Na odblok najtaniej wyjdzie Clomid wystarczy przyjmowac przez 2 tyg po 50mg dziennie i dodatkowo Tribulus/ZMA.
Jak nie masz dojscia to Clomidu to PCT Anabolic Xtreme / Novadex XT z Gaspari lub cos podobnego zawsze sprawdz sklad i porównaj z drozszymi produktami.
Podczas cyklu wrzuc NOW ADAM na ochrone wątroby i witaminy rowniez z tej firmy.
Sprawdz jak działa TRN na Ciebie w standardowych dawkach podancyh przez producenta, jak bedzie OKi mozesz w anstepnym cyklu kombinowac z wiekszymi dawkami.
Skutki uboczne, chyba nikt Tobie nie odpowie co moze sie stać mozesz przejsc cykl bez niczego albo dostać wiecej niz sie mozesz spodziewać taka samo jak na cyklach SAA.
Masz juz relacje z cyklu na TRN na forum wystarczy tylko poszukać. Janu opisął wszystko ze szczegółami.
PZdr

tamer
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: TRENADROL