Skocz do zawartości


Zdjęcie

cykl trenadrol z kilasport+ suple - relacja z cyklu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

Bobek922
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

cykl trenadrol z kilasport+ suple - relacja z cyklu
Siema! Chciałbym wam zdawać relacje z mojego cyklu na trenadrolu 30mg od kilasport. Wiec zacznijmy od mojej małej armi:
Trenadrol kilasport 60kaps (30mg)
kreatyna universal 1,1kg
białko Dymatize Elite whey protein islolate 2,3kg
carbo vitalmax 4kg
osłonki na wątrobe
magnez
witamina b6 + cały zestaw witaminek.

Dieta oczywiście jest.
Wiec tak coś o sobie mam 18 lat (nie komentujcie wiem co robie) waga przed cyklem 75kg . Staż na siłowni 1,5 roku.

Obecnie jestem w 10 dniu cyklu efekty to:
waga z 75kg na 80,4kg :)
Siła na +
Wytrzymałość duży plus
spalanie tłuszczu? działa bo poce sie jak świnia
rzeźba? widać lekkie zmiany w klatce piersiowej ida suche mieśnie nie wiem jak to opisać. Nastepne relacje bede dawał w każdy poniedziałek.

Skutki uboczne?
Brak. Moze minimalnie mniejsze libido ale to chyba tylko mi sie zdaje bo nie wstydze sie przed kobieta. ;)

I tu do was pytanie co do odbloku.
Na odblok bede miał apteczny clomid (wałek ze znajomym lekarzem ;)) i kolega z forum "Młody" powiedział ze 12 tab clomidu mi wystarczy spokojnie. Jakieś wasze sugestie na ten temat? Mało dużo? Coś mam dokupić? ;)

To chyba było by na tyle. Pozdrawiam.


ps. wymiary swoje podawać napiete czy na luzno?
  • 0

PUMP
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2390 postów
  • Pomógł: 0
131
Bardzo Dobra
  • Lokalizacja:Togo
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:Rośnie
  • Wzrost [cm]:390
  • Biceps [cm] :27,3
  • Waga [kg]:80,5

Napisano Ponad rok temu

Re: cykl trenadrol z kilasport+ suple - relacja z cyklu
Wymiary na napiętych mięśniach ale nie na pompie ;)
Na odbloku starczy 12 clomidu możesz dokupić tribulusa .
I jak możesz podaj ile ci siły skoczyło ile brałeś na początku ile teraz i tak samo z wymiarami :)
  • 0
RAMIE W RAMIE JAK SPARTANIE ...
'' Bądź bardziej ambitny kiedy cie nie docenili robisz to dla siebie nie dla tych debili ''

-US-
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1362 postów
  • Pomógł: 0
20
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:173
  • Waga [kg]:82

Napisano Ponad rok temu

Re: cykl trenadrol z kilasport+ suple - relacja z cyklu
Na odblok spoko starczy 12 tabs cloma.
Heh ja też teraz mam cykl na PH. Będe miał z kim rywalizować :)

Powodzenia
  • 0

 

 


janu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1702 postów
  • Pomógł: 0
27
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: cykl trenadrol z kilasport+ suple - relacja z cyklu

Na odblok spoko starczy 12 tabs cloma.
Heh ja też teraz mam cykl na PH. Będe miał z kim rywalizować :D

Powodzenia



Ostatnio spotkalem sie z opinia na forum ze PH dziala na nielicznych. Ja osobiscie sie z ta opinia nie zgadzam no i tu mamy kolejny dowod ze PH dziala zajebiscie 5kg w 10 dni. Gratulacje i powodzenia.
  • 0

Amadd1232
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Staż [miesiące]:9
  • Wzrost [cm]:178
  • Biceps [cm] :39
  • Wyciskanie [kg]:80

Napisano Ponad rok temu

Re: cykl trenadrol z kilasport+ suple - relacja z cyklu
a ten clomid to po 1 kapsulce dziennie czy jak??
  • 0

-US-
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1362 postów
  • Pomógł: 0
20
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:173
  • Waga [kg]:82

Napisano Ponad rok temu

Re: cykl trenadrol z kilasport+ suple - relacja z cyklu
Przez 1 dzień 2 tabletki przed snem a później po jednej przed snem do końca odbloku.
  • 0

 

 


Amadd1232
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Staż [miesiące]:9
  • Wzrost [cm]:178
  • Biceps [cm] :39
  • Wyciskanie [kg]:80

Napisano Ponad rok temu

Re: cykl trenadrol z kilasport+ suple - relacja z cyklu
Aha w ten sposob a czy do massdrola tak samo?? i czy to jest cale odblokowanie czy cos jeszcze jest potrzebne?? bo jak dzwonilem do kolesia z allegro to tyle mi nawymienial ze az niepamietam haha z gory dzieki :smutasek:
  • 0

Amadd1232
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Staż [miesiące]:9
  • Wzrost [cm]:178
  • Biceps [cm] :39
  • Wyciskanie [kg]:80

Napisano Ponad rok temu

Re: cykl trenadrol z kilasport+ suple - relacja z cyklu
aha i jeszcze jedno czy moge zaczac cykl od razu po skaczeniu cyklu kreatynowego?? thx
  • 0

-US-
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1362 postów
  • Pomógł: 0
20
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:173
  • Waga [kg]:82

Napisano Ponad rok temu

Re: cykl trenadrol z kilasport+ suple - relacja z cyklu
Możesz :)
  • 0

 

 


damon
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 141 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:koszykówka, boks,
    Siłka w wolnych chwilach
    + odżywki za dnia
  • Staż [miesiące]:204
  • Wzrost [cm]:175
  • Biceps [cm] :46
  • Waga [kg]:108

Napisano Ponad rok temu

Re: cykl trenadrol z kilasport+ suple - relacja z cyklu
Teraz młodzi adepci silowni mają lepiej :) kiedys nie bylo takich specyfikow jak ph
  • 0

TeamFK Artur
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: cykl trenadrol z kilasport+ suple - relacja z cyklu
Jakieś podsumowanie cyklu? Zdjęcia przed po? Opinia? Jak się utrzymuje efekt?
  • 0



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018