Witam,
mam 31 lat, mój wzrost to 178 cm a waga to 107 kg. Moim problemem jest ogromny, zwisający brzuch. Postanowiłem poważnie popracować nad sobą. Zacząłem stosować dietę która polega na regularnym odżywianiu oraz zmniejszeniu porcji. Kupiłem również karnet na siłownie. W tej chwili trenuję tylko na bieżni (szybki marsz przez 1 godzinę). Chciałbym wspomóc się jakimiś suplementami. niestety nie znam się na tym i potrzebuje pomocy. Chodzi mi o to aby mój trening na silowni był bardziej wydajny. Dodam że używałem kiedyś MUSCLETECH Hydroxycut Hardcore i źle się po nim czułem. Miałem wrażenie że serce nieregularnie pracuje, czułem zaniepokojenie. Używałem tego kilka dni bez treningów na siłowni i zrezygnowałem. Jaki suplement możecie poradzić dla mnie który pomoże w spalaniu tłuszczu na siłowni ale nie będzię miał skutków ubocznych?
Redukcja tkanki tłuszczowej
Rozpoczęty przez , Ponad rok temu
1 odpowiedź w tym temacie
Napisano Ponad rok temu
Re: Redukcja tkanki tłuszczowej
witaj
zanim dojdziemy do supli to moglbys rozpisac swoja diete ( byc moze jest co poprawic )
co do treningu to marsz nie jest najgorszy , biegajac pewnie styralbys kolana zwlaszcza na bierzni , ale...
duzo lepszym rozwiazaniem jest basen i trening silowy , spalisz duzo wiecej kalorii
ja proponuje
1.dieta do sprawdzenia ( byc moze jest w porzadku , ale wolalbym wiedziec zanim zaczne polecac suple )
2.trening silowy i tu proponuje:
http://www.forum-kul...showtopic=53784
3.Basen 2x w tyg. ( tylko to nie ma byc moczenie sie , ale naprawde plywanie )
pozdro
zanim dojdziemy do supli to moglbys rozpisac swoja diete ( byc moze jest co poprawic )
co do treningu to marsz nie jest najgorszy , biegajac pewnie styralbys kolana zwlaszcza na bierzni , ale...
duzo lepszym rozwiazaniem jest basen i trening silowy , spalisz duzo wiecej kalorii
ja proponuje
1.dieta do sprawdzenia ( byc moze jest w porzadku , ale wolalbym wiedziec zanim zaczne polecac suple )
2.trening silowy i tu proponuje: