Skocz do zawartości


Zdjęcie

Opinie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

edonator
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Namsos
  • Zainteresowania:My wife ;p

Napisano Ponad rok temu

Opinie
Zaczalem od 2 tygodni trening klaty który ma w końcu pomóc mi zbudować klatkę.
Na razie jest proporcjonalnie o wiele za mała. Kumpel doświadczony polecił mi ten trening jest naprawdę męczący co o nim myślicie.
KLATKA PIERSIOWA:

SUPERSERIA
-wyciskanie sztangi na ławce skośnej:10,9,8
-rozpiętki na ławce płaskiej:15,12,10
Po superserii około 2 minut przerwy i nastepna superseria.Ćwiczenia wchodzace w skład superserii jedno po drugim bez przerwy.
SERIA POTRÓJNA
-przenoszenie hantli za głowę oburącz:15,12,10
-wyciskanie na ławce skośnej hantli:12,10,8
-wyciskanie na maszynie siedząc(hammer stranght):15,12,10
Te same zasady jak podczas superserii zwykłej

Wrzuciłem do tego diete na mase 3mam ja od 4tyg brzuch spadł o 3 cm a waga skoczyla o 2kg suplementy to CM3, BCAA+taurin+B6 No i Gainer po silowni
  • 0

kosior92
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 77 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Opinie
jak jestes w fazie budowania miesni to 2 ćwiczenia po 4 serie + 1 rozgrzewkowa np. skos w góre sztanga , płaska hantle i do tego rozpietki 3-4 serie , na płaskiej albo bramie , na dopompowanie mozna 1-2 serie wycisku ściskającego dołożyc i będzie dobrze a nie jakies kombinowanie z superseriami i seriami potrójnymi , to jest masa , czym mniej tym lepiej i czym cieżej tym lepiej , proste
  • 0
Pozdrawiam Kosior92



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019 : 2020 : 2021 : 2022