trenadrol
Napisano Ponad rok temu
co sądzicie o ph trenadrolu?? warty jest zdrowia że tak ujmę??
Strasznie podnosi ciśnienie... przy wiekszych dawkach np 6tab/dziennie nie to wytrzymania. Daje dobrego kopa siłowego i dobrze uwidacznia zyły. Polecam dodac inny PH oraz duże ilości białka. Pzdr
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
aha a jak on ma się w stosunku do masy?zależy mi prawie wyłącznie na zwiększeniu masy i jeszcze chciałbym wiedzieć czy takie same osłonki witaminy i minerały mam stosować jak na cyklu na metce?i jakie skutki uboczne może wywołać? sorki że tyle pytań ale na ph nie znam się zbytnio a nie chce się brać za coś o czym nie mam zbytnio pojęcia. pozdrawiam
dlugo falowe skutki uboczne nie sa jeszcze znane poniewarz srodek ten jest stosukowo mlody. ale czesto slyszy sie opinie ze skutki uboczne porownywalne jak na sterydach.
jest to silny PH i szybko blokuje (cykl nie powinien trwac wiecej niz 5 tygodni)
Slyszalem duzo pozytywnych opini na temet trenadrolu typu duzo bez tluszczowej masy ale wszystko zalezy od organizmu.
oczywiscie odblok i oslonki , witaminy ,diete trzeba zachowac.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Polecam Serious Nutrition Solutions Inhibit-E ( nie wiem czy jest dostepny w PL )
Poszukaj 6-OXO ErgoPharm podnosi znakomicie poziom testosteronu po cyklu i na 100% jest w PL.
ALRI Restore jest OK.
Advanced Muscle Science Arom-X powinno być dostepne w PL. Jezeli nie bedzie to znajdz sklep ( polski ) w UK w ktorym dostaniesz na 100% tak samo jak PCT Xtreme.
Jezeli cykl bedzie na jednym PH i przez okres 4tyg to wydaje mi sie ze mocny Tribulus i ZMA wystarczy, dodasz cykl na kreatynie i bedzie dobrze.
Napisano Ponad rok temu