Skocz do zawartości


Prosze o zestaw cwiczen na mase


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

GośćGuest_Kain_*

Guest_Kain_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Prosze o zestaw cwiczen na mase
Wiem że takich prósb było już tysiace, ale zauważyłem że lubicie pomagac, więc prosze o pomoc.

Potrzebuje jakiegoś profesjonalnego zestawu cwiczeń na przyrost masy - przy czym raczej na górne partie mięsni, bo nogi i brzuch mam styrane w pray wystarczająco (nogi i brzuch będe robił tylko w czasie rozgrzewki).

Chciałbym cwiczyc 4 razy w tygodniu, chyba ze uwazacie ze 3 razy jest lepiej (skoro nie robie nóg i brzucha może 3 wystarcza?).

Prosze też żebyście nie używali profesjonalnego nazewnictwa, albo żebyście mi wyjaśnili jak to dokładnie wyglada, no takie cos jak wyciskanie sztangi to wiem, bez jaj :P Jestem laikiem w tych nazwach, przypuszczam ze znam wiekszoś z tych cwiczen bo cwicze nie od dzis ale nie znam nazewnictwa. A wogóle to nie macie jakis fajnych rysnunków schematycznych do kazdego cwiczenia ??

Prosił bym bardzo ale to bardzo o taką forme planu:

Poniedziałek:
Klatka
- wyciskanie sztangi
- ........
-........
Biceps
- uginanie sztangi na stojaco
- ......
Środa
Triceps
itd
itp

Taki rozpis jest przejżysty i zrozumiały.

Mój sprzęt: dopiero co kupiłem ławeczkę do wyciskania (z regulowanym oparciem i z dźwignia na nogi i biceps), mam też 3 gryfy: prosty, łamany i taki ten okrągły co w sodku są dwa poprzeczne "drażki" . Dwie hantle (czyli rozpietki moge robic).
Zaznaczam też że lubie robic pompki - uważam to za stare ale sprawdzone cwiczenie - robie je zawsze z obciazeniem na plecach.

Wazne dla mnie jest by cwiczyc w sobote, bo to moj jedyny w calosci wolny dzien od pracy, jestem wtedy najbardziej wypoczety i moge robic w ten dzien najbardziej intensywny trening. Nie moge natomast cwiczyc w niedziele.

To nie jest pilne wiec jak ktos bedzie mial chwile czasu i ochoty to bardzo prosze o taki zestawik. Z góry dzieki

Joks
  • Użytkownik