Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kondycja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

Kubix Powraca
  • Użytkownik
  • Pip
  • 28 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Kondycja
Witam!
Mam takie pytanie... ćwiczę od około 3 miesięcy: niektóre ćwiczonka z treningu domatora, kilka z hantlami no i do tego rowerek i 2 ćwiczenia na brzuch...

I tu moje pytania: 1.co najlepiej wpływa na kondycję...? Rower czy bieganie... sądzę iż to prawie to samo lecz wole wiedzieć
2. Czy jeśli ćwiczę 6 Weidera a do tego brzuszki to czy jedno drugiego że tak powiem nie zakłuca??
3.Czy w wieku 14 lat powinieniem ćwiczyć mięśnie grzbietowe czy też nie??

Z góry thx za odp....:)
  • 0

pirat
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 195 postów
  • Pomógł: 0
5
Neutralna
  • Lokalizacja:Cze-wa
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:24
  • Wzrost [cm]:180
  • Biceps [cm] :41
  • Przysiad [kg]:130x6
  • Wyciskanie [kg]:135
  • Martwy ciąg [kg]:150x2
  • Waga [kg]:90

Napisano Ponad rok temu

Re: Kondycja
1. biegi pod gorke i z gorki, plywanie
2. bez sensu, rob a6w
3. czemu nie? :)
  • 0
Sukces leży w nastawieniu.

Kubix Powraca
  • Użytkownik
  • Pip
  • 28 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kondycja
Thx za odpowiedź:) Wolałem się upewnić:)...

A jeśli mam jedną hantlę 5.5kg i ma po bokach wystarczająco duzo miejsca to moe jej uzywać jako sztangi??:D Np. podnoszenie od miednicy do klaty stojąc....
  • 0

janu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1702 postów
  • Pomógł: 0
27
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kondycja

Thx za odpowiedź:) Wolałem się upewnić:)...

A jeśli mam jedną hantlę 5.5kg i ma po bokach wystarczająco duzo miejsca to moe jej uzywać jako sztangi??:D Np. podnoszenie od miednicy do klaty stojąc....


jak nie zrobisz sobie krzywdy. a to cwiczenie co chcesz robic to cwiczenie na barki i kaptury jak dobrze zrozumialem :!:
  • 0

Kubix Powraca
  • Użytkownik
  • Pip
  • 28 postów
  • Pomógł: 0
0