Newbie - Pytanie początkującego. Pomocy!
Napisano Ponad rok temu
jestem początkujący.. moja wiedza nt. kulturystyki, bodybuildingu itp = 0 i mam do Was wszystkich pytanie.. chciałbym popracowac nad ciałem (chodzi głównie o brzuch i klatke piersiową) w domu gdyz narazie nie mam mozliwosci chodzic na silownie w gre wchodzi ewentualny zakup nie drogich przyrzadow i jakies suplementy.
Mam 195 cm i waze 85 kg. Czy ktos moglby mi pomoc z planem i dieta oraz doborem suplementow do cwiczen w domu?
jezeli sa potrzebne jeszcze jakies info to prosze pisac.
z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
Guest_maks_*
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Guest_maks_*
Napisano Ponad rok temu

Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru   ]=+-:::...
]=+-:::...
Napisano Ponad rok temu
prosze o jakies porady co do diety i jakie suplementy mam kupic? kreatyne? naprawde jestem zupelnie zielony co do tego i trzeba do mnie jak do dziecka

trening domatora mam
 wydrukowany wiec musze zaglebic lekture.. tylko nie kumam pojecia serii
 wydrukowany wiec musze zaglebic lekture.. tylko nie kumam pojecia serii  wiem glupie... seria to jest tak.. 4 serie czyli robie serie 15 mnut przerwy nastepna serie i tak 3-4 razy dziennie czy jak?
 wiem glupie... seria to jest tak.. 4 serie czyli robie serie 15 mnut przerwy nastepna serie i tak 3-4 razy dziennie czy jak?

Napisano Ponad rok temu
ps. 15 minut miedzy seriami przerwy to troszke za duzo

Napisano Ponad rok temu
zgadzam siezainwestuj ... w karnet na siłke;p
przerway miedzy seriami od 2 do 3 min, a w treningu domatora nawet krotsze

MIKOŁAJ BIERZE STERYDY
Napisano Ponad rok temu

a co do karnetu to narazie nie mam mozliwosci hantle do domu to jednorazowy wydatej, a "dopalacze" to wydatek raz na 1-2? :> 1 karnet na silownie starczy mi na 2 tygodnie

Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu